|

لبخند ژکوند "خانم بازیگر شیطون" با دوستاش حتی وقتی چپه شدن! +عکس

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر دهه شصتی اما کوچولوی سینما و تلویزیون است که همراه با دوستانش تصویری جالب و متفاوت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

الناز حبیبی هنرپیشه دهه شصتی اما ریز نقش سینما و تلویزیون می باشد که از کودکی وارد دنیای هنر و بازیگری شده است. او چهره  بانمک و زیبایی دارد که اغلب هم به همین دلیل به او نقش دختران پر جنب و جوش و شیطون را می دهند.

به گزارش«شایانیوز» الناز حبیبی از فعالان اینستاگرام است و اتفاقا هواداران بسیاری هم دارد. او دارای شخصیتی بی حاشیه است و همانند بازیگرانی چون سحر قریشی به دنبال دردسر و خبرسازی نیست. الناز حبیبی چند وقت پیش وارد 32 سالگی شد و در حال حاظر در دهه چهارم عمرش به سر میبرد.

وی تصاویر زیادی از خود و یا در کنار دوستانش منتشر می کند. در ادامه پست جدید الناز حبیبی را مشاهده می کنید که کمی متفاوت تر از دیگر تصاویرش می باشد.

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

در یک خانواده با 5 خواهر و یک برادر بزرگتر از خود بزرگ شد و ته تغاری خانواده اش می باشد، تمام اعضای خانواده حالا مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند.

الناز حبیبی

طلاق نامحسوس الناز حبیبی

اخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه وقتی مجری از او پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

برگزاری مراسم به شیوه سنتی

الناز حبیبی:با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم و مهریه را هم واگذار به خانواده هایمان کردیم.

الناز حبیبی و همسر سابقش
الناز حبیبی و همسر سابقش

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها