|

دورهمی "بازیگران خانم" در یک رستوران شیک؛ همه خوشگلا! +عکس

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر کوچولوی تلویزیون است که به تازگی تصویری دوستانه و صمیمی همراه با خانم های بازیگر منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

الناز حبیبی بازیگر ریز جثه سینما و تلویزیون است که البته سن کمی ندارد و جزو هنرمندان دهه شصتی است. وی بازیگری را از کودک آغاز کرد اما با بازی در سریال «دردسرهای عظیم» بسیار دیده و معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» الناز حبیبی با بیش از 2.5 میلیون فالوور در اینستاگرامش فعال است و هر از گاهی تصاویری زیبا از خود به اشتراک می گذارد. وی به تازگی طلاق گرفته و مجرد است که البته این ازدواج و جدایی ها در میان خانم و آقاهای بازیگر بسیار رایج و راحت است. احتمال می رود خبر ازدواج دوم خانم حبیبی را هم تا چند وقت دیگر بشنوید.

الناز حبیبی به تازگی همراه با نازنین بیاتی، نسیم ادبی و بهاره کیان افشار عکسی صمیمی منتشر کرده است.

الناز حبیبی

حواشی الناز حبیبی

یکشنبه چهارم مهر برنامه گفتگو محور «پیشگو» با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور الناز حبیبی در نماوا پخش شد. در تمام بخش ابتدایی گفت‌وگوی حبیبی با مجری، مخاطب صورت مهمان را واضح نمی‌بیند و در تمام مدت مهمان رو به مجری و پشت به مخاطب است و یا از نمای بسیار دور اور را نشان می‌دهند، این روند تا پایان بخش دوم برنامه ادامه دارد. انتهای برنامه تنها زمانی است که حضور مهمان را به درستی و به صورت واضح در تصویر می‌بینیم که آن هم موقع خداحافظی و تنها چند دقیقه است.

امین تارخ بازیگر پیشکسوت به این روند از گفتگوی صورت گرفته با مهمان برنامه اعتراض کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

« مجری برنامه پیشگو هنرمند گرامی پژمان جمشیدی است و میهمان، یک بازیگر… ای کاش حد اقل نام میهمان زیر نویس می شد. چرا که چهره ی ایشان را مطلقا ندیدیم و چنانچه مجری نامشان را ذکر نمی کرد، نمی دانستیم با کدام هنرمند روبرو هستیم!
آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن‌ میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟؟؟ خاصه برای بانویی که بسیار بی حاشیه است. می‌ توان گفت از سیما به صدا رسیدید، فقط!!!»

پژمان جمشیدی

 

به نظر میرسد این نحوه پخش به شدت گرفتن سخت‌گیری‌های ساترا مربوط است. پیش از این نحوه سانسور پوشش مهتاب کرامتی در «میدان سرخ» خبرساز شده بود و «زخم کاری» و «خاتون» هم از این حذفیات در امان نبوده‌اند.

واکنش ساترا به انتقادات درمورد سانسور چهره ی الناز حبیبی در برنامه «پیشگو»

انتخاب در این خصوص نوشت؛ به دنبال انتقادات بیست و چهار ساعت گذشته از نحوه انتشار و پخش برنامه «پیشگو» با حضور الناز حبیبی، ساترا این نحوه پخش را بنا به «ملاحظات تصویری» دانست و دلیل انتشار آن را اصرار سازندگان برنامه عنوان کرد.

دبیرخانه محتوای حرفه‌ای «ساترا» (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) پیرامون حواشی قسمت تازه برنامه«پیشگو»با حضور الناز حبیبی توضیحاتی را ارائه نمود.

در این بیانیه آمده است:«تهیه کننده محترم برنامه با علم به نکات و ملاحظات تصویری، این قسمت را قبلا ضبط کرده بود. پس از ارزیابی توسط کارگزار، به دلیل نوع اصلاحات و راهکار عوامل تولید، به احترام مخاطب تصمیم بر عدم انتشار این برنامه بود.

ساترا با توجه به اصرار عوامل تولید به انتشار با همین شیوه فعلی و با رویکرد جلوگیری تحمیل ضرر به بخش‌خصوصی، با مسئولیت شخص تهیه کننده و رسانه نماوا با انتشار این قسمت -علیرغم کیفیت نامناسب - موافقت کرد. ساترا ضمن ارج نهادن به فعالیت های هنری سرکار خانم الناز حبیبی؛ حواشی ایجاد شده را محصول اقدامات بدون ملاحظه و اصرار بر انتشار اثر با هر کیفیتی می داند.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بیتکورن ارسالی در

    هی داد بیدادددددد
    ما رو بگو از اینا چه انتظاراتی داریم
    اینا چهره بازیگرا رو نشون نمیدن در حالی که ملت به امید باز شدن دروازه های تلویزیون در انتظار هستند.

  • ناشناس ارسالی در

    عجب اکله‌ هایی

  • احمد حاجیان نژاد ارسالی در

    سلام اینها که از صبح تا ظهر به خودسان رسیدند این شدند پس خوشگل ها را ندیدن سالی یک شوهر و طلاق و پول حرام اینها را در اروپا و آمریکا در فیلم ها بازیشان نمیدن.پس برین فکر نان کنید که خربزه آب است.

  • ناشناس ارسالی در

    فقط نازنین قشنگ هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها