|

خلاف سنگینِ خانوم بازیگر؛ از تغییر جنسیت تینا تا ارتباط با امیر خان تتلو!

تینا آخوندتبار که مدت ها بود او را با تیپ و قیافه پسرانه می دیدیم دوباره با استایل خانومانه در یک مراسم اکران خصوصی حاضر شد .

لینک کوتاه کپی شد
4

تینا آخوندتبار بازیگری که خیلی زود راهش را عوض کرد و از بازی و اجرا رفت به سمت ورزش و بوکس بعد از مدت ها در یک جمع سینمایی حاضر شد. تینا خانوم روز گذشته به مراسم اکران خصوصی فیلم «جنایت بی دقت» آخرین ساخته شهرام مکری رفت.

به گزارش «شایانیور» حضور و استایل تینا در این مراسم برای کاربران فضای مجازی هم عجیب بود. تینا با یک استایل هم دخترانه و هم پسرانه در این مراسم حاضر شد بود. با هم تصاویری از حضور آخوندتبار را در این مراسم می بینیم.

honarnews__1639082948_5

honarnews__1639082948_4

honarnews__1639082948_3

honarnews__1639082948_2

حرفهای جنجالی تینا آخوند تبار

تینا آخوندتبار معادلات را در مورد زنان بازیگر به کلی بهم ریخت، او اعتقاد دارد یک یک هنرمند مردمی باید با هوادارانش صادق باشد و هیچ چیزی را درباره زندگی شخصی اش از آنها پنهان نکند.

تینا آخوندتبار در یکی از مصاحبه هایش گفت: من خودم همه جا اعلام می کنم و قبول دارم که تنها بخاطر زیبایی چهره ام وارد عرصه بازیگری شدم این حرف من باعث شد بسیاری از این صحبتها تعجب کنند اما من واقعیت را گفتم و هیچ ناراحت نیستم که چهره ام باعث ورود من به عرصه بازیگری شده است!

6kSFXjv6sF59
 

او ادامه داد که دیگر تصمیم ندارد براساس چهره اش شناخته شود و مسیر جدیدی را برای شناخته شدن براساس توانمندیهایش در پیش گرفته است.

تینا عاشق بوکس

تینا خانوم عاشق بوکس است و به گفته خودش از وقتی بوکس را شروع کردم، حتی مسافرت های خارجی خودم را براساس زمان بندی مسابقات تنظیم می کنم، که کجا بروم تمرین کنم و یا مسابقه ای را ببینم. به خاطر همین عشق و علاقه، همه زندگی ام را گذاشته ام روی بوکس چون خیلی دوستش دارم و تا آنجا که بتوانم ادامه می دهم.

افرادی هنر دوستی که زندگی خصوصی و عکسهای سلبریتی ها برایشان جذابیت خاصی دارد بعد از دیدن عکس های تیانا آخوندتبار با استایل های پسرانه و چهره جدید بسیار تعجب کردند.

tinaakhoondtabar_1634472561

tinaakhoondtabar_1624810298_1

tinaakhoondtabar_1627313434

بسیار عجیب بود که خانمی با آن همه ظرافت و زنانگی در لباسهای پسرانه و ورزشی بسیار خشن ظاهر شود و دیگر خبری از آن چهره آرام و ظرافت های زنانه نباشد.

بعد از انتشار تصاویری خاص و عجیب از تینا آخوند تبار با استایل های پسرانه شایعه تغییر جنسیت این بازیگر مطرح کم کم در فضای مجازی پخش شد و هیچ سند و مدرکی برای اثبات این شایعات وجود نداشت.

این شایعات تنها براساس تغییرات جدید در ظاهر و لباس این خانم بازیگر مطرح شده و از ریشه کذب است.

خط و ربط تینا به امیر تتلو

تینا و امیر تتلو در ظاهر هیچ ارتباطی با هم ندارند. اما گویا در گذشته باهم ارتباط و دوستی داشتند. چرا که تتلو چندی پیش در لایو اینستاگرام خود، در گفت و گویی با یک خبرنگار خارج از ایران از روابط خود با برخی بازیگران سینمای ایران از جمله س.ق و ت.آ  سخن گفت.

بعد از این صحبت ها کاربران از اسامی که تتلو گفت رمزگشایی کردند و رسیدند به سحر قریشی و تینا آخوندتبار. البته خط و ربط رابطه این دو نفر فقط به لایو تتلو خلاصه نشد. بررسی ها نشان می دهد این دو نفر به شدت پیگر هم هستند. چرا که تینا به هر مسابقه بوکسی که می رود مبارزه خود را با آهنگ و ترانه ای از امیر تتلو شروع می کند و در سمت دیگر  تتلو هم پوستر مسابقا تینا را استوری می کند و برای خانوم بوکسور آرزوی موفقیت می کند. از طرفی همه می دانیم که اسطوره تتو و خالکوبی در ایران امیر خان تتلو است. تینا هم به نظر علاقه زیادی به تتلو دارد و چند قسمت بدن خود خالکوبی دارد. 

102546507_927798441015833_2793492991969917977_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها