|

بدنسازِ لات چه حالی میده به سحر، ولنجک قلبمی؛ خانمی فحش خورت واسه ایناس!

sahar ghoreyshi shayanews

انتشار ویدیویی از پشت صحنه سریال نیسان آبی و مخاطبی که سحر قریشی را با ادبیات لاتی ستایش می کند مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

سحر قریشی که بیشتر به خاطر حواشی که ایجاد می کند و البته فیلم و عکس هایی که منتشر می کند اسمش بر سر زبان هاست تا بازی هنرش، در سریال نیسان آبی منوچهر هادی هم حضور دارد.

به گزارش «شایانیوز» به تازگی اما تصاویری از ابراز علاقه یکی از طرفداران سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون که با ادبیاتی خاص و کوچه بازاری او را ستایش می‌کند در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ظاهرا شخصی که اینجور قربان صدقه سحر قریشی می رود مربی ورزشی اوست.

سحر قریشی بازیگر خوش چهره ای است که البته خودش می گوید زیبایی اش خدادادی است اما اگر نگاهی به قبل و بعد خانم بازیگر در سریال "دلنوازان" که سکوی پرتاب او بود بی اندازید متوجه این زیبایی خدادادی عملی خواهید دید.

IMG637374881577145305

سحر قریشی اما با تمام جنجال هایی که پشت سر داشت اما از محبوب ترین بازیگران زن در سینماست و هر کجا که برود هواداران زیادی او را دوره می کنند. خانم بازیگر با وجود اینکه فعالیت خاصی در اینستا ندارد اما در حال حاضر هم بیش از 9 میلیون فالوور دارد. در ادامه نمونه ای از غش و ضعف طرفداران را حتی در ترکیه مشاهده می کنید.

saharghoreishi36-vaghtesobh+(1)

رابطه سحر قریشی با تتلو

سحر قریشی یکی از علاقه مندان و دنبال کننگان امیر تتلو است. تا جایی که چندی پیش سحر ویدیویی از دابسمش آهنگ تتلو را منتشر کرد و جالب اینکه این ویدیو مورد توجه سلطان هم قرار گرفت و کار به کامنت و تعارف تیکه پاره کردن سحرقریشی و  تتلو رسید و پیج های طرفداری هم شروع کردند از رابطه این دو نفر نوشتند که البته سحر قریشی و تتلو واکنش خاصی نشان ندادند.

Untitled+(2)

وقتی سحر قریشی خودش را با آنجلینا جولی مقایسه می کند!

سحر قریشی معمولا در مصاحبه هایش حرف دلش را می زند و چندان ملاحظه کار نیست. او در این ویدئو از دغدغه اش در مورد سختی بازیگر زن بودن می گوید و خود را با آنجلینا جولی مقایسه می کند.

همه رابطه های سحر خانوم قریشی

سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد.

www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-فال-روزانه-حافظ-1558282085-e1608467980624-1024x735

سحر قریشی و مهران اخوان ذاکر

سال 95 اما دوباره سحر خانوم عاشق شد و در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را رسانه ای کرد و در این رابطه گفت. من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم. البته این رابطه چندان دوامی نداشت و خیلی زود سحر دوباره گفت که مجرد است.

توضیحات سحر قریشی در خصوص امید علوی

شاید بتوان شاه بیت رابطه های پرتعداد سحر قریشی را رابطه با مهدی طارمی دانست. رابطه ای که خیلی جدی هم شد و حتی برخی رسانه ها خبر ازدواج این زوج جذاب را هم منتشر کردند. اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد. با این حال انتشار فیلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عکس های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر کذب نبوده و این دو باهم رابطه داشتند که به ازدواج ختم نشده است.

102839_168

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • طرفدار سحرقریشی ارسالی در

    سحرقریشی الان بهترین و محبوب ترین بازیگر سینمای ایران

  • مایسا ارسالی در

    بازیگرای ایرانی باید ازخودتون خجالت بکشین ،بی بندوباری تا کی ،تا کجا

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا بلا نسبت بعضی از هنرمندان خانم که متاسفانه تعدادشون کم هست بقیه شون که اصلا هنرمند نیستن وفقط خود نما وخود شیفتن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها