|

دود کردن "نوید خان" با یه تیپ خارجی تو ویلای لاکچریش؛ بالا پوشیده پایین لُخت!

navid mohammadzadeh shayanews

نوید محمدزاده بازیگر با استعداد سینما می باشد که به تازگی تصویری از خود منتشر کرده و طبق معمول از نظر خودش خاص شده و از نگاه کاربران داغون!

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده بازیگر با استعداد و خفن ایرانی است که در چند سال اخیر حسابی خود را در سینما و البته دل مردم جا کرده است. نوید تا همین چند سال پیش در برنامه "دوستان" تنها یک مجری ساده بود که کم کم با بازی در سینما خود را بالا کشید حالا تقریبا او را می توان سوپراستار هم خطاب کرد.

به گزارش«شایانیوز» نوید محمدزاده یک بازیگر دهه شصتی است که چند ماهی می شود با فرشته حسینی دهه هفتادی ازدواج کرده و زندگی خوب همراه با عشقی هم دارند. این زوج از خاص ترین موارد سینما بودند که اول با ست های ریزی که با هم می زدند همه را به شک انداختند بعد هم که همه چیز علنی شد با عشق و عاشقی هایشان در فضای مجازی خود را نشان دادند. تا به حال یکی دو مورد تصویر ناجور هم از لحظات خود پست کردند که کمی منشوری بود و تا به حال از زوج های بازیگر دیده نشده بود.

از این ها که بگذریم نوید خان در پیج اینستاگرامی خود فعال است و نزدیک به 9 میلیون هم فالوور دارد که دوست دارش هستند. وی به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که باز هم با تیپی خاص است، البته از نگاه خودش! او در این عکس از شلوارک راه راه آبی با کتونی نایک و دورس طوسی رنگ استفاده کرده که هیچ کدام ربطی به هم ندارند و البته سیگار که ظاهرا در خفن نشان دادن آقایان تاثیر گذار است!

نوید محمدزاده

این زوج باحال از وقتی که ازدواج کردن دیگر کمتر لباس هایشان را سِت می کنند و ظاهرا این کار هاشون تنها برای دوران نامزد بازی بوده و تصاویر کمی هم در کنار هم منتشر کرده اند.

البته این دو هنرمند هر دو اهل لوس بازی های امثال خانم بهاره رهنما نیستند اما شاید چون کاربران به دلیل افغان بودن فرشته بهشون الفاظ ناجوری نچسبانند دیگر کمتر عکس دو نفره از خود انتشار می دهند!

نوید محمدزاده

عشق زیاد نوید به فرشته

فرشته بعد از ازدواج با نوید از سوی کاربران حرف های بدی خورد حتی خیلی از آن ها او را به دلیل افغان بودنش فحش می دادند. اما مدتی می شود که پس از ابراز ناراحتی فرشته به کاربران آن ها کمی دست از این کارشان برداشتند.

ناگفته نماند خیلی ها نوید را به دلیل ایرانی بودنش نسبت به فرشته سر می دانند اما نوید همیشه پشت همسرش بوده و در هیچ شرایطی او را تنها نگذاشت بلکه در فشار های روحی همراه همسرش نیز بود.

البته فرشته خانم مدتی بود که دائما وقت خود را در کشور های دیگر می گذراند و تنها به سفر می کرد. این موضوع بعث حاشیه هایی برای این زوج شده بود که آیا طلاق گرفتند یا خیر که با برگشت فرشته حسینی به آغوش همسر این حواشی تمام شد.

فرشته حسینی

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. 

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده

نوید خان فوتبالیست یا سوپراستار سینما!

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

نوید محمدزادهنوید محمدزاده

نوید محمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اصلاً ازش خوشم نمیاد 😑

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها