|

"دنیا جهانبخت" بعد رفتن مهراد زود دلش شوهر خواست؛ حالا چرا مسعود جهانی؟

donya jahanbakht shayaews

دنیا جهانبخت با نتشار استوری از رفتن مهراد گلایه کرد و نوشت امیدوارم در آینده آرتام منو گناهکار ندونه

لینک کوتاه کپی شد
3

دنیا جهانبخت که چند هفته ای مادر شده و پسرش آرتام را به دنیا آورده با وجود آنکه ثروت زیادی از طریق سایت شرط بندی و تبلیغات اینستاگرامی به دست آورده اما به نظر بعد از اینکه مهراد جم او را ترک کرد به ایران برگشت هنوز نتوانست از لحاظ روحی و روانی به شرایط عادی برگردد و دچار افسردگی شده است.

به گزارش «شایانیوز» مهراد جم حدود یک ماه قبل از تاریخ زایمان دنیا و بچه اش را رها کرد و به ایران برگشت و بعد از اینکه فرزندش هم دنیا آمد هیچ واکنش نشان نداده و کاملا در سکوت است. اما اوضاع برای دنیا جهانبخت کاملا متفاوت است او که به گفته خودش موقع رفتن حتی به پای مهراد افتاد و از او التماس کرد که نرود بعد از تولد فرزندش سعی کرد قوی باشد و مهراد را فراموش کند اما به نظر می رسد خیلی موفق نبود.

دنیا جهانبخت روز گذشته استوری منتشر کرد و نوشت: فکر کنم پدر بچه ی من تنها پدری توی دنیاست که با اومدن بچه اش هیچ حسی نداشت.... نمی دونم چه چیز با ارزشی تری تو رو از بچه ات جدا کرده!! فقط امیدوارم اونقدر مهم و بزرگ باشه که او دنیا بتونی پاسخگو باشی!

البته روی سخن دنیا فقط مهراد نبود او خطاب به مسعود جهانی هم نوشت: تو هم گناهکارترینی! شنیدم که اونجا چه خبره!

متاسفم برای مادرت که انسان بودن را بهت یاد نداده... و شما پدربزرگ پسرم که شرمم  میاد اسمتونو بیارم تو هم گناهکارترینی....

donya_2719736570061975743_373148161

 دنیا در ادامه نوشت: چند شب پیش شوهر دوست صمیمیم آرتامو بغل کرد اولین مردی بود که آرتام رفت توی بغلش و قشنگ دیدم که حسش یه جور دیگه شد! انگار واسش تازگی داشت دستا و ریشا و صدای مردونه خوشحال بود انگار! امیدوارم در آینده آرتام بتونه با این قضیه کنار بیاد و گناهکار ندونه منو در آینده!

donya_2719742083206200305_373148161

آرتام شبیه کیست؟ دنیا یا مهراد؟

دنیا در چندی پیش هم پیام مادر مهراد را در استوری خود منتشر کرده بود که درباره شکل و شمایل نوه اش اظهار نظر کرده بود.

58

مهراد جم در کنار پدر و مادرش

طبق استوری ادعایی دنیا مادر مهراد خطاب به او نوشت: آرتام اصلا شبیه بچگی های مهراد نیست و انگار به خود دنیا رفته و اصلا ابرو نداره....البته ننه مهراد به دماغ آقا آرتام هم گیر داد و گفت به نظر بینی بزرگی داره....

donya_2709570024110962954_373148161

البته اظهارنظرهای مادر مهراد درباره نوه اش به مذاق دنیا خوش نیامد و او هم در جواب نوشت: خداروشکر که بچه هیچ چیش به شما نرفته.

حالا ببینید از این بچه دماغ بزرگ و کم ابرو چی میسازم که امثال تو یه ذره خجالت بکشید.

چی شد که مهراد به یکباره دنیا را رها کرد و برگشت ایران

دنیا جهانبخت با انتشار استوری و در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور شد مهراد او و فرزند به دنیا نیامده اش را ترک کرد و به ایران برگشت به کنایه نوشت:

دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود جهانی و عشقِ وطن و رفیقهاشو احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم توریست بودیم این وسط!

donya_2676731097909349750_373148161

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرناز ارسالی در

    بچه ی مهراد ابرو نداره و دماغش گندس بنظرم خیلی شبیه همون ننه بزرگه هست ینی مادر مهراد

  • ناشناس ارسالی در

    عوضِ داستان زن معلوم الحال که بخاطر پول هر کاری می‌کنه قصه زیبای زنها و مردان موفق و اندیشمند را بنویسید

  • مسعود جهانی ارسالی در

    دنیا خانوم منم مسعود جهانی هستم مگه مسعود جهانی چه گناهی کرده

  • ناشناس ارسالی در

    لیلا خانم زشته عقده ای نباش خیلیها به نون شبشون محتاج هستند واقعا خجالت داره،،گوشی شما به کسی ارتباط نداره،،،پز دادن نداره،،

  • سلما ارسالی در

    من که حالم بهم میخوره ازقیافه مهراد جم زشت بد ترکییب خاک توسرت بی‌غیرت بره که بچه اشو بیخیال شده، حیف توکه دنیا جهانبخت که اونو وارد زندگیت کردی حححححیف، پسره که یه لا قبا لیاقتت نداشته. دنیا جان خدابهت صبر بده.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا صد آفرین به خانم دنیا خیلی خوشم امده از حرفهتا پچه چه گناهی داره که عیب بذاری روش واقعا متاسفم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها