|

زایمان خفن دنیا خانم مثل زن بکهام؛ شازدش نیومده میلیاردی خرج کرد!

donya jahanbakht shayanews

دنیا خانم جهانبخت بالاخره بعد از کلی سر و صدا زایمان کرد اما ظاهرا آقا آرتام حواشی بعد از آمدنش هم کمتر از قبلش نیست!

لینک کوتاه کپی شد
2

دنیا جهانبخت بالاخره بعد از کلی سر و صدا تو فضای مجازی که حامه ام حامله ام آقا آرتامو به دنیا آورد! اما از آنجایی که شاخ های مجازی کوچکترین کاری انجام دهند جنجال می شود این موضوع هم ماه هاست که کاربران را منتظر نگه داشته تا ببینند واقعا بچه ای در کار هست یا نه.

به گزارش«شایانیوز» دنیا خانم بالاخره زایمان کرد اما با کلی جذب فالوور. او که از قبل در چند پیج اعلام کرده بود می خواهد لایو و لحظه شیردهی و ...نشان کاربران دهد به یک باره پیج مادرش و پسرش و یوتیوب خود با حجم عظیمی کاربر مواجه شد که البته خواسته دنیا هم دقیقا همین بود.

الان پیج کودکِ سه روزه 1.8 میلیون دنبال کننده دارد بی آنکه پست و استوری خاصی داشته باشد. در ادامه تعدادی از تصاویر خانم شاخ را مشاهده می کنید که با کلی نظر مختلف همراه بود.

دنیا جهانبخت

donya_2706642560829690165_373148161

اما به نظر فالوور یک خانمی که به تازگی سزارین کرده نمیتونه انقدر راحت و سریع و بی درد بشینه و از همه مهمتر نمیتونه بچه یک روزه رو اینجوری بغل کنه. کامنت ها نیمی بیشتر منفی هستند و همچنان بر این نظرند که زایمان دنیا دروغ است و عده ای هم برای او و پسرش آرزو های خوب می کنند!

دنیا جهانبخت

از دنیا جهانبخت یک ویدیو هم منتشر شده که همانند محمد جواد ظریف در مذاکرات برای مردم بیرون از بیمارستان دست تکان می دهد و ادعا دارد هواداران و دوست دارانش برای دیدن او در بیرون از بیمارستان تجمع کرده اند!

زایمان میلیاردی دنیا خانم!

موضوع دیگری که وجود دارد هزینه نجومی بیمارستان خانم شاخ مجازی است که به گفته امین فردین خبرنگار جنجالی اینستاگرام، در این بیمارستان افراد سرشناسی مانند همسر دیوید بکهام و...زایمان کره اند و بیش از 1 میلیاد و 300 میلیون تومتان هزینه به دنیا آوردن آقا آرتام شده.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت این پولارو از کجا میاره؟

دنیا جهانبخت تنها از طریق تبلیغات پیجش در روز چیزی حدود 300 میلیون تومان درآمد دارد. حال اگر سایت شرطبندی و قمارش را هم نادیده بگیریم او تنها از طریق پیج خود این درآمد را داشته.

پسر دنیا جهانبخت هم هنوز به دنیا نیامده بود 1.3 میلیون کاربر آن را فالو کرده بودند دیگر چه برسد به یک سال آینده که قطعا توسط مادرش به یک شاخ مجازی تمام عیار و پولساز تبیل می شود. این گونه افراد حتی از فرزندانشان هم درآمدزایی می کنند و حتی امان نمی دهند بچه شان کمی از آب و گل دربیاد!

دنیا جهانبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها