|

"سمانه پاکدل" با شکم برآمده همراه آقای شوهر تو یه هتلِ شاخ؛ زوج خوشتیپ!

samaneh pakdel  shayanews

سمانه پاکدل به همراه همسرش هادی کاظمی با تیپ هایی جذاب در اکران خصوصی "آتابای» حضور پیدا کردند.

لینک کوتاه کپی شد
11

سمانه پاکدل بازیگر خوش چهره ایرانی است که عموما از حواشی به دور است. البته تا قبل از ازدواج با هادی کاظمی و در زمانی که با سحر قریشی رفاقت صمیمی داشت کمی با حواشی همراه شد اما حالا پس از ازدواج با آقای بازیگر این دو از زوج های آرام ودوست داشتنی سینما هستند.

به گزارش«شایانیوز» سمانه پاکدل اصالتا اهل اصفهان است و با بازی در سریال "دلنوازان" در نقش دختری محجبه شناخته شد. اما اگر از بینندگان بازی او بوده باشید متوجه استعداد او در هر نقشی می شوید که هم می تواند دختری آرام باشد و هم شیطون!

از این ها که بگذریم اکران خصوصی فیلم "گربه سیاه" در هتل اسپیناس پالاس بوده است که از شاخ ترین هتل های تهران محسوب می شود و در آن تعدادی از هنرمندان حضور داشته اند. سمانه و هادی هم با استایل هایی زمستانه و خوشتیپ بودند که در ادامه عکس و ویدیویی که از آن گرفته شده را مشاهده می کنید. البته نکته ای هم که وجود دارد این است که برخی از کاربران همیشه در صحنه از روی لباس و شکم خانم بازیگر حدس زدند باردار می باشد و نظراتی جالب و مثبت دادند.

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

ازدواج سمانه و هادی

فروردین ماه سال 96 بود سمانه پاکدل به عنوان مهمان روی صندلی دورهمی نشست و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت و از علاقه اش به ازدواج در این برنامه صحبت کرد و شوخی های زیادی پیرامون ازدواج نکردن او در این برنامه شکل گرفت.

24 مردادماه سال 97 بود که سمانه پاکدل خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

بیوگرافی سمانه پاکدل:

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است. سمانه پاکدل فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است.

سمانه پاکدل در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

سمانه پاکدل

وقتی سمانه یواشکی بازیگر میشه

سمانه پاکدل از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بود و تصمیم داشت تا رشته هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده‌اش روبه‌رو شد. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.

سمانه پاکدل

بیوگرافی آقای بازیگر:

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355،  هنرپیشه ایرانی است.

هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سانی ارسالی در

    چقد من این دوتا رو دوس داررمممم😍

  • فرزاد ارسالی در

    😶

  • ناشناس ارسالی در

    ببخشید ولی باردار شدن جرمه ؟ برای این هم باید از شما اجازه بگیره ؟

  • یس ارسالی در

    خوشبخت باشن الهی🙏🙏😘😘

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها