|

زهره فکور با "کفش پاشنه بلند" چه نازیم داره جلو همه؛ چاک لباسش تا کجا رفته بالا!

زهره فکور صبور این روزها کاملا از کار بازیگری فاصله گرفته و در حال تبدیل شدن به یک بلاگر اینستاگرام است.

لینک کوتاه کپی شد

زهره فکور صبور بازیگری این روزها حضور کمرنگی در آثار نمایشی داشت و مدت زیادی است که در هیچ فیلم و سریالی حضور نداشته و بیشتر وقت خود را صرف تبلیغات اینستاگرامی می کند.

به گزارش «شایانیوز» تقریبا روزی نیست که خانم فکور عکس و استوری تبلیغاتی منتشر نکند. حالا یا می رود فلان سالن زیبایی و میکاپ می کند یا خودش را زیر دست دکتر زیبایی می سپارد و تزریق می کند. البته مزون هم یکی از تبلیغات مورد علاقه خانم بازیگر است.

zohrefakour_1637642057_1

زهره خانم فکور پیش تر در یک گفتگو اعلام کرده بود در تمام طول زندگیم بـه تنها چیزی کـه فکر نمیکردم بازیگر شدن بود .سال ۱۳۷۵ کـه دیپلم گرفتم یکی از دوستانم کـه در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و بـه دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، بـه مـن پیشنهاد داد و مـن پذیرفتم. مـن از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم ودر چند سالی کـه کمتر کار می‌ کردم، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم.

از صحبت های خانم فکور برمی آید که خودش هم ظاهراً بیشتر تمایل دارد دنبال مدلینگ و طراحی لباس باشد یا بازیگری و ایفای نقش البته که درآمد تبلیغات اینتستایی هم احتمالاً مزید بر علت است و زهره خانم را بیشتر به این سمت و سو سوق می دهد.

به تازگی هم تصویری از زهره فکور منتشر شده که خیلی حجاب مناسبی ندارد و به نظر می رسد این تصویر مربوط به حضور خانم بازیگر در یک مهمانی و جشن باشد.

216791041638194650

زهره فکورصبور از دسته بازیگرانی است که علاوه بر غیر طبیعی بودن چهره اش آرایش های زیادی هم می کند که قطعا چنین رفتار هایی را در هنرمندان همچون هدیه تهرانی، نیکی کریمی و یا لیلا حاتمی نخواهید دید!

زهره فکور مدتی پیش به عنوان مدل برای نشان دادن یک برند لباس جلوی دوربین رفت که میکاپ غلیظ خانم بازیگر از سوی کاربران مورد توجه نیز قرار گرفت.

zohrefakour_2696586020357893638_4085941761

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است .فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی ، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد.

در تهران از پدر کرمانشاهی و مادر سمنانی به دنیا آمد ، فرزند آخر خانواده است و یک برادر و سه خواهر دارد که با برادرش رابطه صمیمانه تری دارد.

zohrefakour_1633922690_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها