|

"نیکای پایتخت" انقدر تو اینستا شاخه که ازش پرتره میکشن؛ آخه مگه مونالیزایی!

nika forghai shayanews

نیکا فرقانی یکی از دو قوهای نقی در پایتخت است که راه درامد اینستایی را یا گرفته و حالا ریز و زیرپوستی تبلیغات انجام میده.

لینک کوتاه کپی شد
6

نیکا فرقانی بازیگر سریال پایتخت است که قطعا شما هم او را می شناسید. البته نیکا خانوم به همراه خواهر دو قلویش سارا معروف شد و حتی اگر از بینندگان پایتخت هم نبوده باشید با حواشی که این دو خواهر در این یکی دو ساله برای خود ایجاد کرده اند آن ها را شناخته اید.

به گزارش«شایانیوز» نیکا از خواهرش سارا شیطون تر است. او در نوع تیپ و حرف زدن و حتی در پیج اینستاگرامی اش هم این گونه می باشد و بیش از 1 میلیون فالوور جذب کرده است. وی پست و استوری های کمی می گذارد اما با این حال همچنان طرفداران خود را دارد. سارا و نیکا مدت ها پیش تیتر اول اخبار زرد بودند و هر روز با یک حرکت ناجور خود را بر سر زبان ها می انداختند.

از این ها که بگذریم در ادامه پست جدید نیکا خانم را مشاهده می کنید که شخصی تصویر پرتره او را کشیده و خیلی ریز و مجلسی هم پیجشو نوشته! این هم روشی برای تبلیغ یک پیج!

نیکا فرقانی

سارا و نیکا دست از کارای ناجور برداشتند؟

ناگفته نماند سارا و نیکا با وجود اینکه خطا هایی ازشون سر زده و در سوئد زندگی می کنند و از همه مهمتر در سن 18 سالگی یعنی اول جوانی خود به سر می رند اما همچنان در پست و استوری های خود همیشه از یک کلاه و یا روسری استفاده کرده اند. این چیزی است که خانم های بازیگر در ایران خیلی وقت ها با آن سن و سالشان رعایت نکرده و پلنگ طور و بی حجاب عکس و فیلم منتشر می کنند.

سارا و نیکا فرقانی

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی 

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

نیکا کوچولو و پدرش
نیکا کوچولو و پدرش

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

سارا و نیکا فرقانی

داستان درس خوندن ما در سوئد

سارا:روال مدرسه های اونجا به این شکل بود که برای ملیت های مختلف، یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی ها که ما در اون کلاس درس می خونیم و بعد از اینکه مدتی از حضورمون گذشت به صلاحدید معلم مون کلاس های زبان سوئدی رو هم شروع کردیم و به این ترتیب زبان مشترک ما با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی خواهد شد.

سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زینب ارسالی در

    خوبه

  • طاها ارسالی در

    فکر نکن نیکا فقد تو ایفون داری همه دارن منم دارم انقد پز نده دیگه ایفون ندیده که نیستی

  • Maryam ارسالی در

    مگه شما هارا از پایتخت حذف نکردن برید دیگه بابا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها