|

استوری نیکای پایتخت با کلی ناز و ادای دخترونه؛ دل بعضیا رفت براش!

nika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی اینبار با ناز و عشوه های دخترانه در استوری دل هواداران پر و پا قرصشان را بردند.

لینک کوتاه کپی شد
17

سارا و نیکا فرقانی بازیگران دوقلو سریال پایتخت هستند که دیگر کسی نیست آن ها را نشاخته باشد زیرا از کودکی در این مجموعه حضور داشتند و پایتخت از سریال هایی شد که چندین فصل داشت و مردم بسیار علاقه مند به دیدن آن بودند.

به گزارش«شایانیوز» اما از این ها گذشته سارا و نیکا زمانی که در اوج شهرت بودند حرکاتی نامتعارف از خود نشان دادند و همین موضوعات باعث از چشم افتادن این دو خواهر شد. حالا کسانی که دوقلو ها را می شناسند دو جبهه هستند. یکسری ها زیادی طرفدار و دوستدار آن ها هستند و یکسری هم نظرات بسیار منفی و بدی نسبت به این دو خواهر دارند.

نیکا فرقانی که از سارا شیطون تر هم هست در اینستا بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد و اتفاقا سرویس اینستاگرام تیک آبی هم به او داده! اما واقعا چرا؟

در ادامه استوری جدید نیکا خانم با شال را مشاهده می کنید که با ناز و عشوه دخترانه اش دل کاربران را برد.

ناگفته نماند سارا و نیکا با وجود اینکه خطا هایی ازشون سر زده و در سوئد زندگی می کنند و از همه مهمتر در سن 18 سالگی یعنی اول جوانی خود به سر می رند اما همچنان در پست و استوری های خود همیشه از یک کلاه و یا روسری استفاده کرده اند. این چیزی است که خانم های بازیگر در ایران خیلی وقت ها با آن سن و سالشان رعایت نکرده و پلنگ طور و بی حجاب عکس و فیلم منتشر می کنند.

سارا و نیکا فرقانی

رابطه نیکا و علی!

نیکا فرقانی چند باری است که تبلیغ یک پسر جوان به نام علی حسنی را می کند. این پسر در کار ارز دیجیتال است و به مردم نحوه پولدار شدن را آموزش می دهد! نیکا به نظر می رسد آن قدرها که باید از کار او سر درنمی اورد اما با توجه به تبلیغاتی که برای علی حسنی انجام می دهد مشخص است که یا رابطه ای در میان است و یا پول خوبی در قبالش دریافت کرده.

البته تبلیغات میان بازیگران بیشتر از بلاگرهای اینستایی شده و حتی خیلی از هنرمندان رده بالا هم این حرکت را برای کسب درامد هنگفت انجام می دهند دیگر چه برسد به دو دختر جوان!

سارا و نیکا فرقانی

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یک ساله نشده بودند که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار سگ و گربه منتشر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها