|

رامبد دخترشو برد کانادا حالا به مردم میگه؛ "وقتی همه چی گرونه خب رژیم بگیرین"

rambod javan shayanews

رامبد جوان مجری و بازیگر ایرانی است که اینبار بدتر از صحبت های بهاره خانوم کرد و درباره جیب خالی مردم اظهار نظری نه چندان جالب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

رامبد جوان بازیگر سریال های طنز است که البته خیلی وقته که در سینما و تلویزیون کم کار شد و سریال "مردم معمولی" هم آنقدر موفق نبود اما ساخت و اجرای برنامه "خندوانه" از پر  بیننده ترین ها و موفق ترین برنامه های تلویزیونی محسوب می شود.

به گزارش«شایانیوز» سحر دولتشاهی همسر سابق آقا رامبد می باشد که چند سالی می شود از هم جدا شده اند اما بعد از سحر با نگار جواهریان بازیگر جذاب سریال "خاتون" ازدواج کرد حالا صاح فرزند هم هستند.(ناگفته نماند رامبد خان قبل از سحر هم ازدواج داشته اند که به طلاق ختم شد.) البته این زوج برای به دنیا آوردن دخترشان نوردخت جوان به کانادا رفته بودند تا تک فرزندشان اقامت کانادا را داشته باشد! مایه داریه دیگه!

حالا به تازگی آقا رامبد در یک ویدیو حرف هایی زدند که بدتر از حرف های بهاره رهنما شد و خون مردم را به جوش اورد. او در این ویدیو به گرانی‌‌ها اشاره کرد و خواستار تغییر در برنامه غذایی به منظور جلوگیری از ایجاد هزینه‌ها برای رسیدن به یک رژیم غذایی سالم شده است.

این حرف های جناب بازیگر که فرزند خودش را برای راحتی بیشتر در کشوری دیگر به دنیا آورده و حسابی از برنامه خندوانه و... پول به جیب زده راحته اما برای مردم که تو نون شب هم موندند پر از خشمه.

678578_101

جدیدا هنرمندان به هر دلیل با حرفاشون نمک بر زخم مردم میشن که قطعا هم براشون منفعت داره! در ادامه تعدادی از نظرات کاربران را مشاهده می کنید.

رامبد جوان

رامبد جوان

بیوگرافی رامبد خان جوان

رامبد جوان در اولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهرآرای بدنیا آمد. وی در خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است.

رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

رامبد جوان

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان، بازیگر مطرح ایرانی و زاده ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ است. وی بازیگری را در سن ۱۴ سالگی شروع کرد و در سال ۱۳۸۰ توانست برای اولین بار در مقابل دوربین هنرنمایی کند.

صداپیشگی، نویسندگی، بازیگری، ترجمه و طراحی صحنه از اقداماتی است که جواهریان در طول این سال‌ها انجام داده است. نگار جواهریان کارنامه درخشانی دارد که در آن سیمرغ بلورین بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر به چشم می‌خورد.

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد و نگار در کانادا رامبد و نگار در کانادا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی