|

اندام ترکیه ای "ماهور الوند" با ستِ رژ و لاک سرخ؛ نچرال اما خوشگل واقعی!

mahoor alvand shayanews

ماهور الوند بازیگر با استعداد ایرانی است که اغلب تیپ هایی کوتاه میزند اینبار هم در جشن خانه سینما شلوارش مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
8

ماهور الوند بازیگر شناخته شده و دیگر معروف سینماست که با بازی در فیلم "دختر" برای نقش اصلی برگزیده و دیده شد اما پس از آن با بازی در فیلم " ملی و راه های نرفته اش" معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» ماهور الوند فرزند کارگردان خفن ایرانی یعنی سیروس الوند می باشد که البته به گفته خودش در فیلم های پدرش بازی نکرده و می کند تا برچسب پارتی بازی بر روی او نزنند و با هنر و استعداد خودش دیده شود. این بازیگر دهه هفتادی از کودکی با فنون بازیگری آشنا بوده و قصد دارد تا از هنرمندان بی حاشیه اما جذاب سینما شود نه اینکه همانند خانم رهنما با جنجال بالا برود!

از این ها که بگذریم ماهور خانم همانند بسیاری از هنرمندان به خصوص خانم ها پس از معروفیت تیپ و استایلش تغییر کرد و به قول خودشان هنری شد اما نکته ای که در مورد این بازریگر جوان هست شلوار های کوتاه او می باشد که همیشه توجه ها را جلب می کند. ناگفته نماند اندام تراشیده و جذاب خانم بازیگر از نظر کاربران همانند خانم های با کلاس سریال های ترکیه ای است که با این ترکیب لباس بیشتر خود را نشان داده.

 در ادامه تصاویری از او در بیستمین جشن خانه سینما مشاهده می کنید.

Untitled

stylebazigaran_1637829424_1

stylebazigaran_1637829424_2

Untitled

ماهور خانم در اینستا

ماهور الوند در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و اغلب هم دوست دارش هستند. وی تصاویر خوشگل بسیاری از خود منتشر می کند و این طور که معلومه علاقه ای هم به فیلتر های اینستایی نداره، مثل بعضیا!

ماهور خانم بیش از 300 هزار فالوور دارد و تیک آبی اینستاگرام را هم دریافت کرده است.

mahoor.alvand_1630687977

بیوگرافی ماهور الوند

ماهور الوند متولد تیرماه ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

خانم بازیگر اا تنها در حوزه تئاتر فعالیت داشته اما بعد از تجربه بازی در فیلم سینمایی دختر علاقه مند به کارهای تصویری هم شده و دوست دارد کار در هردو حوزه را ادامه دهد. 

mahoor.alvand_1623258091

فعالیت های تئاتری ماهور الوند

رشته من در دانشگاه تئاتر است ودر رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل می‌کنم و کارهایی که درزمینه تئاتر کردم بیشتر آنها در حوزه کارهای دانشجویی بوده و برای جشنواره تئاتر دانشجویی بود.

دو سال دراین جشنواره شرکت کردم و دو کار داشتم که هردو آنها خوشبختانه بعنوان کار برگزیده انتخاب شدند که یکی از این کارها را در سالن سمندریان اجرا کردیم و دیگری را در تماشاخانه آب.این دو کار مشخص ترین کارهای تئاتری بوده که من انجام دادم.

mahoor.alvand_1583528113

فعالیت مستقل از پدرِ کارگردان

هم من و هم پدرم دوست داریم که اگر قرار است اتفاقی برای من دراین سینما بیفتداز طرف خودم باشد و من بتوانم خودم به جایی برسم. دلیل آن هم همین است که من واقعادوست دارم مستقل از پدرم بتوانم کار کنم و واقعا این تصور نباشد که پدر من چون کارگردان است من وارد سینما شده ام.

دوست دارم که کار خودم به صورت مستقل قضاوت بشود.

mahoor.alvand_1556726931

نخستین بازی ماهور الوند

حضور در محیط های هنری باعث می‌شود که از تست های بازیگری مختلف باخبر بشوماز همین رو باخبر شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان از دخترهایی کههم سن و سال من هستند، تست می‌گیرد. بهمین دلیل تماس گرفتم و به دفتر ایشان رفتم، تست اول را که شامل موقعیت های مختلفی می شد، از من گرفتند، بعد از تست به من گفتند که از بازی من راضی بودند و قرار شد تماس بگیرند.

ماهور الوند در "دختر"
ماهور الوند در "دختر"

بعد از یک هفته دستیار آقای میرکریمی تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند یکبار دیگر مرا ببینند.رفتم و اینبار تست های دیگری با حضور عوامل دیگری از فیلم از من گرفتند و بازهم عنوان کردند تماس خواهند گرفت،که یک شب خود آقای میرکریمی زنگ زدند و گفتند برای نقش اول دختر من را انتخاب کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوشگل

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها