|

خانم بازیگر چتری هاشو جلو همه وا کرد؛ پرستو صالحی ریحانه پارسایی دیگر؟

parastoo salehi shayanews

پرستو صالحی که گفته بود کشف حجاب نخواهد کرد به تازگی تصویری از خود بدون روسری و با موهای چتری منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

پرستو صالحی بازیگر شناخته شده اما نه چندان مطرح ایرانی است که اغلب او را با سریال «زیر آسمان شهر» میشناسند، زیرا به جز این سریال در فیلم و اثر پربیننده و خفن دیگری بازی نکرده است. صالحی چند ماه پیش با آه و ناله از ایران برای همیشه مهاجرت کرد. این بازیگر زن در صحبت های خود گریه می کند و می گوید به خاطر خانواده مجبور به رفتن شده است و با خواست خود نبوده!

به گزارش «شایانیوز» پرستو صالحی که بیش از 2 میلیون دنبال کننده و نزدیک به 100 پست منتشر شده در اینستاگرامش دارد بعد از اینکه از ایران رفت اعلام کرد که به دلیل فشارهایی که روی او و خانواده اش بود مجبور شد مهاجرت کند البته مشخص نیست منظور خانم صالحی دقیقاً فشار از سوی چه مرجعی بود. به هر روی خانم صالحی از ایران رفت و البته اعلام کرد که اصلا قصد کشف حجاب ندارد.

این بازیگر پر حاشیه که آبان امسال 44 ساله شد  به مناسبت زاد روزش جشن تولدی خانوادگی گرفت و تصاویری هم به رسم یادبود در اینستاگرام منتشر کرد. در این تصاویر نیز خواهر و مادرش بی حجاب هستند اما خانم بازیگر طبق معمول کلاه دارد تا او را به کشف حجاب کرده خطاب نکنند.

parastoosalehi56_1635666580_2

پرستو صالحی در کنار خانواده اش

پرستو صالحی زیر قولش زد!

پرستو صالحی عکس جدیدی را در استوری ایسنتاگرامی اش منتشر کرد که در آن بر خلاف حرف هایش مبنی بر کشف حجاب نکردن ، کاملا حجاب خود را برداشت و از مدل موی جدیدش رونمایی کرد.

parasto-salehi-vaghtesobh-1

پرستو صالحی در مسیر ریحانه پارسا شدن؟

چند وقت پیش بود که ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه در کلیپ «بارون دلم خواست» شادمهر عقیلی حاضر شد و حاشیه ساخت حالا پرستو صالحی در کلیپی اما با حجاب حاضر شده است.

 پرستو صالحی در کپشن این پست نوشت: سال نود و هشت با ونداد عزیز دوست خوبم اومدیم استانبول برای ضبط ویدئو کلیپش.

پرستو صالحی چرا با نامزدش بهم زد؟

پرستو صالحی درمورد نامزدش می گوید، این آقا بوتیک داشتند و دوسالی منو زیر نظر داشتند چون مشتری ثابتشون بودم و همیشه از من به عنوان یک شیرزن تعریف میکردند که از هیچ چیز نمیترسم.

وقتی همه چیز جدی شد و من رسما نامزدیمو اعلام کردم ایشون گفتند که دیگه حق فعالیت و حرف های سیاسی را ندارم و از اینجا رابطه ما تمام شد. ضمن اینکه این آقا از من ده سالی کوچکتر بودند و من در حال حاظر حتی دوست پسر هم ندارد و یک سال می شود که پاک پاکم!

Untitled (3)

حواشی ناجور خانم بازیگر در ایران

پرستو صالحی آمده است تا حاشیه ساز باشد. او یکی از پر حاشیه ترین بازیگران زن است که در اینستاگرامش همیشه حاشیه ساز بوده است. جدیدترین حاشیه ای که او به وجود آورد بی غیرت خواندن افرادی بود که در مراسمات مذهبی محرم شرکت کرده اند و دلیل خود را برای این توهین حمایت از کادر درمان اعلام کرد.

ورزش کردن صالحی هم حاشیه دارد ! از دیگر حاشیه های داغ پرستو صالحی حضور در یک باشگاه بدنسازی مختلط و ورزش کردن با مردان و پخش ان از طریق پیج اینستاگرامش بود که حاشیه های زیادی را به همراه داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها