|

"پرستو صالحی" بعد از مهاجرت همه چی لو داد؛ "حرفای سیاسیم" نامزدم رو پروند!

parastoo salehi shayanews

پرستو صالحی بازیگر نه چندان محبوب ایرانی اینبار در لایوی که با سینا ولی الله داشت دلیل بهم خوردن نامزدی اش را فاش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرستو صالحی بازیگر معروف ایرانی است که بیشتر او را با بازی در سریال محبوب و قدیمی «زیر آسمان شهر» میشناسیم. وی در فیلم و سریال های زیادی بازی کرد اما آن قدر ها به شهرت و جایگاه بالایی نرسید.

به گزارش«شایانیوز» پرستو صالحی از هنرمندانی است که بیش از اندازه در مسائل سیاسی کشور اعتراض میکند و اغلب هم گفته هایش تند و تیز است. وی در سال 99 هم به دلیل امثال همین موارد احضار شد و به گفته خودش با وثیقه آزاد بود. او آنقدر این راه را ادامه تا ظاهرا دیگر نتوانست تحمل کند و سرانجام چند روز پیش برای همیشه همراه با خانواده اش از ایران رفت.

پرستو صالحی

دلیل جدایی

وی به تازگی با گفت و گویی که با سینا در لایو داشت هم حرف های از زندگی شخصی اش زد. صالحی که در گذشته یکبار نامزده کرده بوده و این نامزدی در عرض 24 ساعت هم خورد حالا دلیل آن را توضیح داد.

پرستو صالحی درمورد نامزدش می گوید، این آقا بوتیک داشتند و دوسالی منو زیر نظر داشتند چون مشتری ثابتشون بودم و همیشه از من به عنوان یک شیرزن تعریف میکردند که از هیچ چیز نمیترسم.

وقتی همه چیز جدی شد و من رسما نامزدیمو اعلام کردم ایشون گفتند که دیگه حق فعالیت و حرف های سیاسی را ندارم و از اینجا رابطه ما تمام شد. ضمن اینکه این آقا از من ده سالی کوچکتر بودند و من در حال حاظر حتی دوست پسر هم ندارد و یک سال می شود که پاک پاکم!

پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگری پر حاشیه و فعال در شبکه های اجتماعی است که بیش از 2 میلیون دنبال کننده و نزدیک به 1000 پست منتشر شده در اینستاگرامش دارد.

حواشی ناجور خانم بازیگر

پرستو صالحی آمده است تا حاشیه ساز باشد. او یکی از پر حاشیه ترین بازیگران زن است که در اینستاگرامش همیشه حاشیه ساز بوده است. جدیدترین حاشیه ای که او به وجود آورد بی غیرت خواندن افرادی بود که در مراسمات مذهبی محرم شرکت کرده اند و دلیل خود را برای این توهین حمایت از کادر درمان اعلام کرد.

ورزش کردن صالحی هم حاشیه دارد ! از دیگر حاشیه های داغ پرستو صالحی حضور در یک باشگاه بدنسازی مختلط و ورزش کردن با مردان و پخش ان از طریق پیج اینستاگرامش بود که حاشیه های زیادی را به همراه داشت.

بیوگرافی پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی (زاده ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است. 

مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین، مهندس الکترونیک است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادرش زندگی می‌کند.

پرستو صالحی

پرستو صالحی

پرستو صالحی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جلال ارسالی در

    من صادقانه میگم و قصدم جسارت نیست. اولا که پرداختن به یک کسی در طراز پرستو صالحی واقعا ارزشش رو نداره. باید وجود یک نفر ارزش لازم رو داشته باشه تا حتی فحشش بدی یا تقدیسش کنی. انتقاد کنی و یا حمایت کنی. نفر ، باید نفر باشه.
    ثانیا تصور من این است که ما همه دلسوزانه باید برای جوانانمان که توسط مثلا سلیبریتی ها دچار انحراف می شوند نگران باشیم و الا افرادی مثل پرستو صالحی انقدر بندشان را آب دادن که هر کسی میفهمه این حقیرها اصل زندگی براشون اصل لذت گرایی و بی قیدی است. غصه دیگری ندارند. البته یک بخشی هم طرف از خودش در ذهن خودش یک شخصیت برجسته ساخته و حال آن که جامعه او را آنقدری به حساب نمی آورد و او دلمرده می شود.
    به هر حال مثل پرستو صالحی ها حقیقتا ارزش بحث و صحبت را ندارند.

  • تارا ارسالی در

    اینا بیشترشان بی حیا هستند و ماموریت دارند حریم ها را بشکنند و بی حیایی و فساد را بین مردم عادی کنند

  • غفار ارسالی در

    ایرانیهای عقب مونده روزقیامت تاوان سختی پرداخت خواهیدکردوبی شک حسرت خواهیدخورد
    مرگبرایران

  • امید ارسالی در

    جان خودت برو مردم زیادعلاف نکن به ارزوت رسیدی

  • فضایل عسگری ارسالی در

    کشاورزم خیلی دوست دارم خانم پرستو صالحی

  • ناشناس ارسالی در

    پرستوی عزیزم دست ✋ خدا همراهت

  • مهربانو ارسالی در

    مرگ بر خودت و همه کست بی وطن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها