|

عکس عشقولانه "یکتا ناصر و آقا منوچهر"؛ مثل اینکه خارج تشریف بردن

yekta nasser shayanews

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی کارگردان مطرح به تازگی با سریال نیسان آب به شبکه خانگی برگشته اند.

لینک کوتاه کپی شد
5

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که البته بهتر است بگوییم بازیگر فیلم و سریال های آقا منوچهر هادی همسر محترمشان، به اعتقاد بسیاری از مخاطبان و حتی همکاران یکتا خانوم بخت و اقبال یار ایشان بود که با منوچهر هادی ازدواج کرد و این امکان برایش فراهم شد تا در مجموعه های سینمایی و سریال های شبکه نمایش خانگی همسرش حضور پیدا کند البته یکتا خانوم یک بار در مصاحبه ای گفت که هیچ وقت از منوچهر نخواستم که در فیلم هایش بازی کنم حالا بماند که خانم بازیگر پای ثابت همه فیلم های شوهر کارگردانش است.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

به گزارش «شایانیوز»، یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد صاحب دختری به نام سوفیا شدند.

یکتا ناصر بعد از ازدواج با منوچهر هادی یکی از بازیگران ثابت فیلم های وی شد آقای کارگردان هم هر از گاهی به خاطر بازی های درخشان خانم خانما در فیلم هایش از وی تشکر و قدردانی می کند یکتا خانم این روزها با فیلم نیسان آبی آقای شوهر به شبکه نمایش خانگی برگشته خانم ناصر در نیسان آبی نقش زری سازگار را دارد باید منتظر ماند و دید که بعد از تجربه ناموفق گیسو و دل نیسان آبی می تواند باعث آشتی مخاطبان با آقای هادی و یکتا خانم شود. 

یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او در دبیرستان رشته تجربی گذرانده و در دانشگاه رشته تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت شانس به یاری اش آمده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد. یکتا در ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی ازدواج کرد و در آذر ماه ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شد.  

یکتا ناصر و منوچهر هادی

او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد. یکتا ناصر  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه است.

یکتا ناصر در خصوص تجربه مادری در مصاحبه ای گفته که مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. هنگامی که سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم، خیلی بیشتر تلاش می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم. کلا جون دوست تر شدم، تلاش می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

یکتا ناصر و دخترش

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی زاده ۲۸ مرداد ۱۳۵۱، تهران است. منوچهر هادی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است. از کار های شاخص وی می توان مجموعه تلویزیونی عاشقانه و مجموعه های تلویزیونی دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد. وی همچنین با ساخت فیلم های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم از نظر فروش گیشه به یکی از موفق ترین کارگردان های ایرانی تبدیل شد. منوچهر هادی، درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران و عراق پدرش را از دست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها