|

عکس فرشته حسینی و هدی زین العابدین در حال عشق ورزیدن!

عکسی که فرشته حسینی با هدی زین العابدین منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فرشته حسینی بازیگر مطرح افغان هست که در ایران برای خودش اسم در کرده و با حاشیه های زیادی همراه بوده، آخرین حاشیه این بازیگر زدواج با نوید محمدزاده بود. فرشته حسینی در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود و هدی زین العابدین منتشر کرد و به وی عشق ورزید. در ادامه شما می توانید عکس فرشته حسینی و هدی زین العابدین را در زیر متن مشاهده نمایید:

_fereshtehosseini_1620223156

زندگی شخصی فرشته حسینی

فرشته حسینی  (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی ساکن ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان  بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

_fereshtehosseini_1619426182

نخستین‌ فیلم فرشته حسینی

او نخستین‌بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

_fereshtehosseini_1614670278

همچنین فرشته حسینی در فیلم های سینمایی : هفت و نیم در سال ۱۳۹۸ ، سونامی در سال ۱۳۹۷ ،  شکستن همزمان در سال ۱۳۹۷ ، بیست استخوان در سال ۱۳۹۷ ، یلدادر سال ۱۳۹۷ و رفتن در سال ۱۳۹۵ نقش آفرینی کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها