|

مدلِ شاخ اینستا در کنار مهران خان؛ سیس"شقایق دلشاد" برا بنز و بادیگارد قلابیش!

shaghayeh delshad shayanews

شقایق دلشاد بازیگر که چه عرض کنم بیشتر شاخ اینستاگرامی است که اینبار با انتشار تصویر خود در کنار مجسمه مهران مدیری خود را سوژه کاربران کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شقایق دلشاد شاخ اینستاگرامی است که خود را بازیگر تلویزیون و مدل جهانی می داند. دلشاد در چند فیلم نقشی حاشیه ای و کم رنگ داشته است و حالا هوای بازیگری او را برداشته و خود را از هرمندان به نام سینما می داند.

به گزارش«شایانیوز» شقایق دلشاد ظاهرا بیشتر به دنبال حاشیه و معروفیت است تا تلاش و هنر! وی دائما توهم دارد که همه به او نظر دارند که البته با چنین اندامی و لباس های جذب و ناجوری که می پوشد احتمال زیادی دارد که یکسری از عوامل هوسباز به او چشم داشته باشند.

شقایق دلشاد از آن جایی که خود را هنرمند می داند در دورهمی های بازیگران نیز حضور دارد. خانم شاخ به تازگی هم با مجسمه مهران مدیری عکس انداخته و آن را در پیج خود پست کرد.

شقایق دلشاد

شقایق دلشاد از فعالین اینستاگرام می باشد که بیش از 100 هزار دنبال کننده او را دارند، البته اگر سری به نظرات پست های این خانم بی اندازید متوجه می شوید بیشتر برای اندام و استایل های ناجورش او را دنبال می کنند نه هنر!

اگر چند نمونه از صحبت های این خانم را ببینید متوجه می شوید همان بیشتر شاخ اینستایی است تا حتی مدل. وی مدتی پیش هم ادعا کرده بود طرفدارانش از محمد رضا گلزار هم بیشتر بود که در ادامه واکنش گلزار را درباره صحبت های او مشاهده می کنید.

مدل اینستاگرامی که شهرت زیادی ندارد و فقط چند نقش فرعی در سریال ها داشته ولی ادعاهای او سوژه رسانه ها شده است.

شهرت شقایق دلشاد بیشتر به دلیل ادعاهای او بر علیه محمدرضا گلزار است که خود را مشهورتر از گلزار می داند. همچنین ویدیویی از او منتشر شده که با یک بنز به افتتاحیه یک مرکز تجاری می رود و در پاسخ به سوال خبرنگار که می گوید چرا بادیگارد داری، پاسخ می دهد که دارندگی و برازندگی ! البته بعدا در مصاحبه ای عنوان کرد که آن بنز و بادیگاردها مال من نبودند و اجاره ای بود.

بیوگرافی خانم شاخ

شقایق دلشاد بازیگر و مدل ایرانی متولد ۲۰ خرداد ۱۳۶۷ در تهران اسـت. شقایق دلشاد بازیگری را از تئاتر شروع نموده اسـت و در سریال کیمیا و سریال شهرزاد و فیلم دختر افغان ایفای نقش کرده اسـت. شقایق دلشاد خانواده ای بسیار مذهبی دارد. مادر شقایق خانم جلسه ای و معلم قرآن و پدرش سلاخ اسـت.

این طور که معلوم است ازدواج هم نکرده و مجرد می باشد. در ادامه تصاویری از شقایق دلشاد را مشاهده می کنید.

شقایق دلشاد

شقایق دلشاد

شقایق دلشاد

شقایق دلشاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امین ارسالی در

    این ها هر چی شدن ازروی نادانی وزیاد بها دادن این مردم کشورم وپول مردم مظلوم شدن واگه یکی بود حال اینها رومیگرفت این جور غلطها نمیکردن اگه برسن بدست منه روستایی درستشون میکنم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی