|

بهنوش طباطبایی با تیپ و میکاب جدیدش خوشگل تر از همیشه شده

Behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طباطبایی برخلاف عده ای که مدام از غم و اندوه حرف می زنند معمولا پست های امید بخش منتشر می کرد اما پست جدیدش حاوی غم و اندوه است .

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش طباطبایی بازیگر با استعداد و خوش سیمای تلویزیون ایران است که اتفاقا در اینستاگرام هم فعال است و پیج وی بیش از 8 میلیون فالوور دارد بهنوش خانم طباطبایی با اینکه ذاتا بازیگر آرامی است اما گاهی با عکس هایی که در پیجش منتشر می کند وارد حاشیه می شود.

به گزارش «شایانیوز»، بهنوش طباطبایی که بعد از طلاق از مهدی پاکدل فعلا دوران مجردی را سپری می کند گاهی اوقات عکس های زیبایی از خود و تنهایی اش به اشتراک می گذارد البته این بار این هنرمند زیبا با تیپ و عکس هایی کاملا متفاوت ظاهر شده است. 

خانم بازیگر برخلاف عده ای که این روزها مدام از غم و اندوه حرف می زنند معمولا پست های مثبت و امید بخش منتشر می کرد اما پست جدیدش حاوی غم و اندوه است احتمالا او هم مثل خیلی ها از اوضاع و احوال این روها خسته شده و لب به گلایه گشوده است.

behnoushtabatabai_1632457995_1

طباطبایی در کپشن پستش نوشت

مگر بهارش، بهار بود و گل داد که حالا خزانش خزان باشد و برگ ریزان...

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است. او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

behnoushtabatabai_1632457995_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    وااااای چقد جراحی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها