|

آقای بازیگر روشنفکر شد؛ در کنار دختر سرلُخت اش! +عکس

iraj nozari shayanews

تصویری از ایرج نذری در کنار دخترش منتشر شده که در آن دخترش بدون هیچ حجابی حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ایرج نوذری بازیگر با سابقه و محبوب ایرانی است که سال هاست در سینما و تلویزیون کشور ایفای نقش می کند. او فرزند زنده یاد منوچهر نوذری است. وی علاوه بر اینکه در بازیگری موفق است، قهرمان کنگ فو نیز می باشد.

به گزارش «شایانیوز» این هنرمند  مطرح زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی را می‌داند و هم‌ اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد.

 ایرج نوذری چند سالی می شود که در قاب تلویزیون کم رنگ شده است. به تازگی عکسی از وی به همراه دخترش منتشر شده که نشان می دهد آقای بازیگر روشنفکر شده اند و دخترش بدون هیچ حجابی در این تصویر حضور دارد.

البته این نوع ی حجابی ظاهرا در میان هنرمندان به نوعی با کلاسی تبدیل شده است و اگر کسی این گونه نباشد بعید است.

ایرج نوذری

 ایرج نوذری دو دختر به نام های دلناز و دلربا دارد دلناز در مالزی مشغول تحصیل است و می خواهد تغذیه بخواند  دلربا هم به موسیقی علاقه مند است و دوست دارد دکترای موسیقی بگیرد. نوذری در مورد فرزندان خود می گوید همیشه از قدیم می گویند پسر نعمت است و دختر هم نعمت است و هم رحمت. من در زندگی ام بعد از به دنیا آمدن ۲ دخترم به این واقعیت رسیدم.

دختر وقتی به دنیا می آید روزی اش را با خودش می آورد. این حرفی که می زنم، خرافه نیست و من به چشم خودم دیده ام و هر ۲ دختر من وقتی به دنیا آمدند، اتفاق های خوبی در زندگی ام افتاد که به یمن قدم آنها بود.

ایرج نوذری

بیوگرافی ایرج نوذری:

ایرج نوذری متولد 7 اسفند 1342 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته زبان شناسی می باشد، بجز بازیگر در عرصه اجرا، گویندگی و موسیقی نیز فعالیت کرده است.

فعالیتم را در زمینه هنر و ورزش از همان کودکی آغاز کردم. پیشرفت‌ هایم را مرهون تشویق‌ های پدرم منوچهر نوذری هستم، وقتی 3 سال بیشتر نداشتم در مدرسه رازی که از مطرح‌‌ترین مراکز علمی کشور بود و دروس آن توسط اساتید بین‌المللی و فرانسوی تدریس می‌ شد، شروع به تحصیل علم و ورزش کنم.

ایرج نوذری

اولین حضور هنری

اولین تجربه ایرج نوذری در سن 28 در سال 1370 با فیلم اونیاز و آخرین تلاش شروع شد او سپس به خارج از کشور مهاجرت کرد و 12 سال بعد دوباره به ایران بازگشت.

بازگشت طوفانی به ایران

اولین تجربه او بعد از بازگشت به ایران بازی در سریال مسافری از هند در سال 1382 بود سریال مسافری از هند با ۹۶٪ بیننده پربیننده‌ ترین سریال پس از انقلاب در تلویزیون ایران بوده است.

ایرج نوذری با همین سریال به شهرت رسید.

ایرج نوذری در کنار خواهرش
ایرج نوذری در کنار خواهرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • انا ارسالی در

    آقای نوذری و دخترتان سلامت باشین

  • ناشناس ارسالی در

    خوبه والا بی حجابی شده کلاس وافتخار

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها