|

بهترین گوشی های سامسونگ 2023 که همین امسال اومدن روی کار / بندازیشون تو آب شنا میکنن!

سامسونگ در سال جاری محصولات فوق العاده ای ارائه کرده که در این مقاله چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ 2023 رو براتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر بازار ایران توی گوشی انگار دست دو رقیب حسابی سرسخت هست که میدوندی یکیش چینی هست و شیائومی و یکیش کره ای هست و سامسونگ و این روزا ای دو غول برتر بدجور با هم سرشاخ شدن و در حال رقابت هستن و خب در برخی از موارد هم از هم جلو میزنن، در مقالات قبل بهترین گوشی های شیائومی 2023 رو براتون معرفی کردیم و حالا در این مقاله قصد داریکه که بهترین گوشی های سامسونگ 2023 براتون معرفی کنیم تا بینید این دو برند سال جاری چه پیشرفت هایی داشته و چه محصولات به روزی و خوبی رو عرضه و روانه ی بازار کرده.

حالا دلیل این معرفی چی هست؟ خیلی ساده هست میدونید که این روزا رقابت نه تنها بین این ردو برند شدت گرفته بلکه کاربرا هم حتی برای هم کری میخونن و ادعا دارن که برندی که اون ها معرفثی کردن بهتره و خب اگر شما یکی از افرادی باشید که در این بین دو دل شدید و نه به اون دسته از افراد که میگن شیائومی خوبه تعلق دارید و نه به اون دسته از افراد که معتقد هستن سامسونگ خوبه تعلق دارید بنابراین و با این حساب باید این مقاله و مقاله ی سابقمون رو مطالعه کنید تا بتونید این موضوع رو بین خودتون سبک و سنگین کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید حالا بریم سراغ  بهترین گوشی های سامسونگ 2023، با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

گلکسی زد فولد 5 از بهترین گوشی های سامسونگ 2023

این محصول رو میشه از جدیدترین های برند کره ای به شمار آوورد که هم در صو.رت بسته و هم در حالت باز ابعاد گوناگونی داره و ساخته میشه. از وزن این گوشی بگیم که 253 گرم هست. قاب جلویی این گوشی شیشه ای هست و فریمش آلومینیومی هست و بدنه ی گوشی هم به محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز شده. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول میشه به ضدآب بودن اون اشاره کرد به طوری که میتونه تا عمق یک و نیم متر و تا نیم ساعت ضد اب هست. فریم آلومینیومی که برند سامسونگ توی ساخت این گوشی استفاده کرده در برابر خط خش و ضربه حسابی مقاومه.

اندازه ی صفحه نمایش زد فولد 5 تو حالتی که باز هستش 7.6 اینچ هست و نرخ نوسازی اون یعنی قابلیت نمایش تصویر در ثانیه 120 هرتز هست، اندازه ی صفحه نمایضش بیرونی این محصول 6.2 اینچ هست. اندورید این گوشی 13 هست. پردازشگرش هم اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هست و فضای رمش هم 12 گیگ هست. دوربین اصلی این گوشی 50 مگا پیکسل هست و میشه این گوشی رو یکی از بهترین های سامسونگ در رده ی گوشی های تاشویی که تولید کرده معرفی کرد.

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

گلکسی زد فلیپ 5 از بهترین گوشی های سامسونگ 2023

کنار معرفی و روانه ی بازار شدن گلکسی زد فولد 5 توی تابستون 2023 سامسونگ اقدام به معرفی گلکسی زد فلیپ 5 هم کرد که خیلی ها تا همین لحظه معتقد هستن که این مدل از بهترین های 2023 سامسونگ محسوب میشه. این گوشی هم از مدل های تاشدنی سامسونگ هست که در مقابل نسل قبلی خودش یه سری از عملگردهای بهبود داشته. وزن کلی این گوشی 187 گرم هست و خیلی سبکه. رویه ی این گوشی پلاستیکیه و و پشت اون شیشه ای هست و قاب پشتی مجهز به لایه ی گوریلا گلس ریکتوس ۲ هست. فریم این گوشی آلومینیومی هست. این محصول هم مثل گلکسی زد فولد 5 تا عمق یک و نیم متری و تا نیم ساعت ضد آب هست.

اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچ هست و نرخ نوسازی توی اون 120 هرتز هست و اندازه ی صفحه نمایشش در حال بسته هم 3.4 اینچ هست. اندروید این محصول هم 13 هست و مثل مدل قبلی پردازنده ی این محصول هم اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هست. این گوشی دارای دوتا دوربین پشتی هست و دوربین اصلی 12 مگا پیکسل و دوربین سلفی هم 10 مگا پیکسل هست. به طور کلی این گوشی در بین محصولات جدید سامسونگ سر و صدایی زیادی کرده و احتمالا بتونه برای شمکا هم جذاب باشه.

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

گلکسی S23 اولترا از بهترین گوشی های سامسونگ 2023

از سری های پرچمدار سامسونگ میشه به خونواده ی S ها اشاره کرد که S23 اولترا رو میشه بهترین و به نوعی غول این سری از نوع غیر تاشوها دونست. وزن ایمن گوشی 234 گرم هست و شباهت زیادی به S22 اولترا داره و از نظر ظاهری میشه که فقط یه مقدار طراحی های لبه ی گوشی رو تغییر دادن که در حالت عادی و ظاهرش اونقدرا که باید و شاید به چشم نمیاد. برای محافظت از بدنه ی این گوشی گوریلاگلس ویکتوس 2 استفاده شده که میشه از بهترین محافظ های این کمپانی کره ای به حساب آووردش. همچنین این محصول ضد اب هم هست که اون رو به گزینه ی بهتری برای خرید تبدیل میکنه.

اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.8 اینچ هست و میشه گفت که این پنل و نمایگر تقریبا نود درصد از فضای روبه رویی رو به خودش اختصاص داده که با این حساب میشه گفت که برای مطالعه بسیار مناسب هست و دارای نرخ نوسازی یعنی قابلیت نمایش تصویر در ثانیه ی اون 120 هرتز هست موارد ذکر شده برای پنل این گوشی رو و به علاوه ی حداکثر روشنایی اون میشه مشابه S22 اولترا دونست بدون این که تفاوتی داشته باشن.

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

گلکسی A73 از بهترین گوشی های سامسونگ 2023

گلکسی A73 رو میشه از بهترین گوشی های میان رده ی شرکت سامسونگ به شمار آوورد، چرا که این گوشی بین میان رده های سامسونگ اولین محصولی هست که دوربین اصلی اون 108 مگاپیکسل هست و این یعنی شما میتونید با استفاده از این گوشی کهکشانی عکس هایی بگیرید که در حد کیفیت گوشی های پرچمدار هست و جالبه که دوربین سلفیه اون هم بسیار منحصر به فرد و 32 مگا پیکسل هست و به همین خاطر این گوشی برای افرادی که علاقمند به عکاسی هستن و دنبال قیمت مناسب میگردن عالیه.

اندازه ی صفحه ی نمایشگر این گوشی 6.7 اینچ هست و رزولوشنش فول اچ دی هست و این پنل و نمایشگر چیزی حدود 87 درصد از فضای روبه رویی رو در بر گرفته و نرخ نوسازیش هم 120 هرتز هست. در خصوص پردازشگر این محصول باید بگیم که تراشه ی اون یه  اسنپدراگون 778 هست که اون رو قادر میکنه از پس کارای مختلف بربیاد.

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی