|

سامسونگ

طراحی گلکسی A54 سامسونگ فاش شد!

Samsung Galaxy A54's design revealed through leaked images

یک افشاگر به نام تصاویری از نسل جدید میان رده های محبوب غول فناوری کره ای، گلکسی A54 منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماه می امسال سامسونگ از گلکسی A53 رونمایی کرد و اما حالا انتظار می رود که غول فناوری کره ای زود تر از معمول نسل جدید این گوشی هوشمند یعنی گلکسی A54 را در ماه ژانویه 2023 رونمایی کند. تا به این لحظه خبر رسمی ای از طرف شرکت سازنده در ارتباط با این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما به لطف افشاگران در حال حاظر ما اطلاعات جالب توجهی از این محصول داریم.

براساس گزارشی که GSMArena به نقل از OnLeaks منتشر کرده است به نظر می رسد که گنل صفحه نمایش گلکسی A54 از لحاظ ظاهری شبیه به نسل گذشته خود می باشد اما 0.1 اینچ کوچک تر اما همچنان نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس را شاهد هستیم.

سامسونگ گلکسی A54

بر روی پنل پشتی گلکسی A54 تنظیمات دوربین سه گانه ای تعبیه شده است که برخلاف A53 داخل جزیره دوربین نیستند و مستقیما بر روی  پنل قرار گرفته اند. گلکسی A53 میزبان ماژول دوربین 64 مگاپیکسلی بود اما شایعات اخیر حاکی از آنند که نسل جدید به سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، که البته عجیب به نظر می رسد.

بر اساس تصاویر منتشر شده به نظر نمی رسد که دکمه پاور گلکسی A54 که بر لبه کناری تعبیه شده است به اسکنر اثر انگشت نیز مجهز باشد با این اوصاف احتمالا حسگر زیر صفحه نمایش راه حلی می باشد که سامسونگ در نظر گرفته درست مانند A53 بنابراین پنل صفحه نمایش AMOLED را شاهد خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی A54

نکته دیگر در رابطه با این گوشی هوشمند میان رده محبوب این است که با ضخامت 8.2 میلی متری، 0.1 میلی متر ضخیم تر از A53 می باشد که احتمالا به معنای حضور باتری بزرگ تر خواهد بود که با شایعات قبلی نیز کاملا هم خوانی دارد. گزارش های قبلی از باتری 5100 میلی آمپر ساعتی گلکسی A54 خبر داده بودند و به نظر میرسد که شایعات درست از آب درآمده اند.

امیدواریم که طی هفته های آینده با نزدیک تر شدن به زمان رونمایی این گوشی هوشمند اطلاعات بیشتر و موثق تری را بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها