|

سامسونگ

رندر های منتشر شده طراحی گلکسی A14 سامسونگ را فاش کردند

Samsung Galaxy A14's design revealed through leaked renders

رندر های تازه منتشر شده طراحی سامسونگ گلکسی A14 را نشان می دهند و به نظر میرسد که تفاوت هایی در راه است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سامسونگ در دسامبر گذشته از گلکسی A13 5G رونمایی کرد و در ماه مارس نیز نسخه 4G آن را به بازار معرفی نمود، در ماه ژوئن نیز نسخه دیگری که به تراشه هلیو G80 مجهز بود نیز روانه بازار شد حالا با توجه به گزارش ها و اخبار تازه منتشر شده به نظر می رسد که باید در انتظار نسل جدید این گوشی هوشمند باشیم.

بر اساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است رندر هایی از گلکسی A14 به بیرون درز پیدا کرده است که طراحی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد. این طور که به نظر میرسد بر خلاف گلکسی A13 نسل جدید به جای صفحه نمایش Infinity-V به صفحه نمایش Infinity-U مجهز خواهد شد که گمان می رود پنل 6.8 اینچی LCD با کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس باشد.

Samsung Galaxy A13

طراحی پنل پشتی سامسونگ گلکسی A14 نیز به نظر می رسد که شبیه به نسخه 5G گلکسی A13 باشد چرا که بر روی آن تنظیمات دوربین سه گانه قرار گرفته است در حایل که نسخه 4G گلکسی A13 بر روی پنل پشتی خود میزبان 4 سنسور بود.

Samsung Galaxy A14

براساس ادعای این افشاگر ظاهرا گلکسی A14 دارای ابعاد 167.7x78.7x9.3 میلی متر خواهد بود که 0.5 میلی متر ضخیم تر از مدل های A13 می باشد، اما این که آیا این ضخامت بیشتر به منزله افزایش ظرفیت باتری نیز هست یا نه، موضوعی است که هنوز مشخص نیست اما امیدواریم که نسل جدید میزبان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد. مطمئنا در ماه های آینده اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند به دست خواهیم آورد.

Samsung Galaxy A-14

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی