|

موتورولا

مشخصات نسخه جهانی موتورولا رازر ۲۰۲۲ فاش شد

Moto Razr 2022 full design revealed with dual rear cameras via leaked press renders

اگرچه چند ماهی از رونمایی رازر ۲۰۲۲ در چین میگذرد اما خبری از تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند در بازار جهانی نیست ولی مشخصات آن فاش گردید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها که صنعت گوشی های هوشمند به خاطر پرچمداران برند های مختلف زیر و رو شده است، به ویژه نسل جدید آیفون که به خاطر تغییراتش حسابی همه را به وجد آورده، موتورولا نیز از ارائه محصول جدید خود قافل نشده است، رازر ۲۰۲۲، گوشی هوشمند پرچمداری که قرار است به رقیبی برای گلکسی زد فلیپ ۴ تبدیل شود.

Motorola Moto Razer

همان طور که میدانید موتورولا، موتور رازر ۲۰۲۲ را در ماه آگوست و در بازار چین رونمایی کرده اما هنوز خبری از عرضه این گوشی هوشمند در بازار های بین المللی نیست، با این حال براساس گزارشی که Gizmochina به تازگی به نقل از یک افشاگر معروف منتشر کرده است طراحی کامل این گوشی هوشمند در اختیار ما قرار گرفته است.

برای کسانی که موتور رازر ۲۰۲۲ را هنوز خوب نشناخته لند باید بگوییم که صفحه نمایش ثانویه این گوشی هوشمند برای بازار های جهانی بزرگ تر خواهد شد و به ۲.۷ اینچ تغییر خواهد کرد، به علاوه اینکه امکانات بیشتری را هم در اختیار کاربران قرار می دهد از جمله امکان پاسخ دهی به تماس ها، پیام ها و مواردی از این قبیل.

Motorola Moto Razer

براساس رندر های منتشر شده ما می‌دانیم که این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوگانه ای بر روی پنل پشتی خود است که از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است. بر روی نمایشگر آن نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با طراحی سوراخ پانچ قرار گرفته است. همچنین تصاویر منتشر شده حاکی از آنند که نسل بین المللی موتو رازر ۲۰۲۲ دارای گواهی مقاومت در برابر آب و اسکنر اثر انگشت جانبی می باشد.

Motorola Moto Razer

همان طور که می‌دانید صفحه نمایش اصلی این گوشی هوشمند تاشو می‌باشد که از یک پنل ۶.۷ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز تشکیل شده است. موتورولا برای قدرت دهی این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس استفاده میکند که انرژی خود را از یک بسته باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین میکند که از شارژ سریع ۳۳‌ واتی پشتیبانی می‌نماید. در رابطه تنظیمات نرم افزار آن نیز باید بگوییم که موتو رازر ۲۰۲۲ از سیستم عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر MyUX4.0 بهره می‌برد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها