|

موتورولا

موتورولا و گوشی هوشمند تاشویی که با دیگران فرق می کند!!!

درحالیکه گوشی های هوشمند تاشو عمیقاً به سمتی میرود که صفحه نمایش بزرگتر را در اختیار کاربر قرار میدهد ، موتورولا راه دیگری را دنبال میکند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید این روزها بازار گوشی های هوشمند تاشو حسابی داغ است و تمامی شرکت های سازنده تلاش می کنند تا بتوانند جایگاه خود را در این صنعت تثبیت کنند، یکی از این شرکت های سازنده گوشی های هوشمند موتورولا می باشد که ما بی صبرانه در انتظار رازر (Razr) جدید او هستیم، محصولی که به نظر می رسد از طراحی مشابه گلکسی Z فلیپ 3 سامسونگ برخوردار است؛ با این حال این طور که به نظر می رسد این گشوی هوشمند تنها دستگاه تاشو موتورولا نیست که باید در انتظار آن باشیم.

بر اساس گزارشی که AndroidAuthority به تازگی و به نقل از 91Mobiles منتشر کرده است به نظر می رسد که موتورلا در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با صفحه نمایش رول شونده می باشد و البته که این دستگاه هیچ شباهتی به پتنت های به ثبت رسیده توسط اوپو و یا حتا ال جی ندارد.

بر اساس این گزارش محصول آینده ی موتورلا از آن جهت با دیگر پتنت های به ثبت رسیده متفاوت است که قرار نیست به صورت افقی باز شود تا به یک تبلت تبدیل شود بلکه قرار است به صورت عمودی باز شود و تبدیل به یک گوشی هوشمند با اندازه ی معمولی شود. خب باید اعتراف کنیم که نه تنها هوشمندانه است بلکه خیلی هم وفادار به ایده و رویکرد کلی موتورلا نسبت به گوشی های هوشمند تاشو می باشد. همان طور که می دایند در حال حاظر اعضای خانواده ی راز نیز هدف آن ها اراده ی یک سایز کوچک و متناسب با کیف و جیب است نه یک صفحه نمایش بسیار بزرگ و جا گیر.

با توجه به این اطلاعات احتمالا در حالت کامپکت، یک‌سوم صفحه‌نمایش آن را می‌توان دور یک محور چرخان در پایین و رو به عقب پوشاند. 

براساس اطلاعات فاش شده این گوشی هوشمند همچنان در دست توسعه قرار دارد و موتورولا تاکنون فقط نمونه ی اولیه ای از آن را طراحی و تولید کرده است، بنابراین ما گمان نمی کنیم که به این زودی ها شاهد حضور این گوشی هوشمند در میدان رقابت باشیم و احتمالا یک سال یا حتا بیشتر طول خواهد کشید تا این دستگاه را در بازار ببینیم، آن هم در حالتی که همه چیز خوب پیش برود و موتورلا در مسیر خود با هیچ مانعی برخورد نکند.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها