|

موتورولا

موتورولا ادج 30 اولترا رونمایی شد آن هم زیر سایه آیفون 14

موتورلا بالاخره از جدید ترین پرچمدار خود برای بازار جهانی رونمایی کرد آن هم با دوربین 200 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که هنوز یک هفته هم از رونمایی سری جدید و محبوب آیفون های اپل نگذشته موتورلا با جسارت تمام از پرچمدار خود با نام ادج 30 اولترا در بازار جهانی رونمایی کرد،  همان طور که می دانید این گوشی هوشمند درواقع همان موتو ایکس 30 پرو است که چند ماه پیش در چین رونمایی شد و حالا با کمی تغییرات پا به عرصه بین المللی گذاشته است.

مشخصات و ویژگی های موتورولا ادج 30 اولترا

پرچمدار موتورولا دارای یک پنل 6.67 اینچی POLED صفحه نمایش با لبه های منحنی و یک پانچ در مرکز لبه بالایی آن می باشد که نرخ تازه ساری 144 هرتز، روشنایی 1250 نیت، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد. به علاوه این که پنل صفحه نمایش درست مانند پنل پشتی توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود.

motorola

پانچ نصب شده بر روی صفحه نمایش میزبان یک سنسور 60 مگاپیکسلی OmniVision OV60A می باشد که از فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. بر روی پنل پشتی نیز تنظیمات دوربین سه گانه ای نصب شده است که میزبان یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی سامسونگ با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری می باشد. نکته دیگر در رابطه با تنظیمات دروبین اصلی این گوشی هوشمند توانایی آن در ضبط ویدئوهای 8K تا 30 فریم بر ثانیه است.

مرکز قدرت دهی این گوشی هوشمند پرچمدار را اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در دست گرفته است که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه می شود. این تراشه انرژی خود را نیز توسط یک باتری 4610 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 125 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی تامین می کند.

motorola

قیمت و دسترسی

موتورلا ادج 30 اولترا در حال حاضر با دو رنگ مشکی و سفید در بازار جهانی عرضه می شود که برای نسخه پایه آن، یعنی با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی  باید حدود 900 یورو پرداخت نمایید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها