|

سامسونگ

گلکسی اس ۲۳، نسل پرچمداری که حاشیه های نمایشگر عریض خواهد داشت

the Samsung Galaxy S23 will have slightly thicker bezels than the S22

گزارش های جدید حاکی از آنند که سامسونگ تصمیم دارد تا حاشیه های صفحه نمایش گلکسی اس ۲۳ را کمی عریض تر کند و این یک پس رفت خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید چنانچه روند معرفی تمامی سری های پرچمدار سامسونگ به پایان رسیده است حالا نوبت آن است که به اطلاعات و افشاگری های مرتبط با نسل جدید پرچمداران بپردازیم.

براساس گزارش جدیدی که GSMARENA به نقل از افشاگر معروف و معتبر این صنعت Ice universe منتشر کرده است ظاهراً غول فناوری کره جنوبی تصمیم دارد تا در سری جدید پرچمدار های خود یک گام رو به عقب بردارد.

سامسونگ

بنابر گفته های این گزارش ظاهراً سامسونگ تصمیم دارد تا نسخه پایه گلکسی اس ۲۳ را با حاشیه های پهن تر نسبت به نسل قبلی به بازار ارائه کند، که همان گونه که اشاره کردیم بدون شک این اقدام برای غول فناوری کره ای یک گام رو به عقب می باشد.

این افشاگر ادعا میکند که گلکسی اس ۲۳ سامسونگ درست مانند نسل قبلی خود به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی مجهز خواهد شد با این تفاوت که ۰.۱۵ میلی متر در هر طرف پهن تر خواهد بود. 

براساس اطلاعات منتشر شده است این احتمال وجود دارد که سامسونگ روند استفاده از صفحه نمایش با لبه های پهن تر را برای هر چهار نسخه سری پرچمدار آینده خود به کار برد اما هنوز اطلاعات موثقی در این باره در دست نیست.

سامسونگ

در کنار همه این ها بزرگ ترین مسئله در رابطه با سری آینده پرچمداران سامسونگ یعنی است ۲۳، این است که جدای از رده بالاترین نسخه آنها یعنی اس ۲۳ اولترا تا به این لحظه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر ارتقاء و بهبود وضعیت نسخه های دیگر منتشر نشده است به استثنای این که قرار است به تراشه های به روز رسانی شده مجهز شوند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها