|

سامسونگ

پرچمدار محبوب و تاشو سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4 معرفی شد

Samsung Galaxy Z Flip 4 Launched

نگاهی می اندازیم به پرچمدار تاشو جدید سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4، که به طرز قابل توجهی بهبود پیدا کرده و ظاهرا قرار است حکومت خود را آغاز کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی چند روز گذشته چند گوشی هوشمند پرچمدار به بازار معرفی شد که یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین آن ها سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 می باشد، پرچمداری که نسبت به نسل قبلی خود به طرز قابل توجهی ارتقا پیدا کرده است تا بتواند حتا بیش تر از پیش دل طرفدارانش را بدست بیاورد. در ادامه نگاهی دقیق می اندازیم به این پرچمدار جذاب و پر طرفدار.

طراحی و صفحه نمایش

گلکسی زد فلیپ 4 از خیلی لحاظ نسبت به نسل قبلی خود ارتقا پیدا کرده است اما از لحاظ طراحی همچنان ظاهری شبیه به زد فلیپ 3 دارد، اگرچه که سامسونگ ادعا کرده است حاشیه ها و لولای آن باریک تر شده است. به هر حال قابل ذکر است که این دستگاه از صفحه نمایش 6.7 اینچفول اچ دی پلاس داینمیک AMOLED 2X با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد، از طرف دیگر روی پنل پشتی نیز صفحه نمایش ثانویه 1.9 اینچی سوپر AMOLED با وضوح 512x260 پیکسل تعبیه شده است.

سامسونگ

مشخصات فنی

مسلما نقطه عطف عملکرد این پرچمدار مرکز قدرت دهی آن است که اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس می باشد، تراشه ای که در حال حاظر قدرتمند ترین چیپست موجود برای دستگاه ای اندرویدی می باشد. این چیپست به همراه 8 گیگابایت رم و سه گزینه ذخیره سازی 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می شود.

در بخش نرم افزاری گلکسی زد فلیپ 4 دارای اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI4.1 می باشد که البته انتظار می رود به زودی به روز رسانی ای را برای رابط کاربری دریافت کند. این طور که سامسونگ وعده داده است این پرچمدار از 4 روز به روز رسانی اصلی و 5 سال به روز رسانی امنیتی پشتیباین خواهد کرد.

در بخش باتری نیز این دستگاه ارتقا مناسبی پیدا کرده است و به باتری بزرگتر 3700 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. همچنین از شارژ سیمی 25 وات، شارژ بی سیم 2.0 وات و شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند.

سامسونگ

دوربین

گلکسی زد فلیپ 4 بر روی پنل پشتی خود میزبان تنظیمات دوربین دو گانه ایست که به سنسور های 12 مگاپیکسلی مجهز شده اند. در بخش دوربین نیز نسل جدید ارتقایی نسبت به نسب قبلی پیدا نکرده است  اما با این حال سامسونگ ادعا می کند که دوربین اصلی زد فلیپ 4 می تواند 65 درصد تصاویر روشن تر را ثبت کند. در قسمت جلویی دستگاه نیز یک دوربین 10 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس های ویدیویی تعبیه شده است.

دوربین اصلی اکنون به لطف فناوری Super Night Solution سامسونگ می تواند در حالت عادی و پرتره در نور کم عکس بگیرد. قابلیت‌های روشنایی و تثبیت‌کننده هوش مصنوعی Galaxy Z Flip 4 نیز بهبود یافته‌اند، که می‌تواند عکاسی و فیلم‌برداری را در Flip جدید بسیار بهتر کند.

سامسونگ

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها