|

شیائومی

پرچمدار بعدی تاشو شیائومی در راه است؛ چیزی تا رونمایی میک فولد 2 باقی نمانده

Xiaomi Mix Fold 2 confirmed to launch on August 11

بالاخره شیائومی رسما اعلام کرد که در تاریخ بیستم مرداد ماه از گوشی هوشمند پرچمدار تاشو خود، میکس فولد 2 رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها که صنعت گوشی های هوشمند تاشو حسابی داغ است و طرفداران این فناوری بی صبرانه در انتظار رونمایی سامسونگ از نسل بعدی گلکسی زد فولد و زد فلیپ هستند، شیائومی تصمیم گرفته است که تنها با یک روز اختلاف از پرچمدار خود، میکس فولد 2 رونمایی نماید.

براساس گزارشی که GSMArena به نقل از افشاگر محبوب و معروف IceUniverse منتشر کرده است غول فناوری چینی تصمیم گرفته است تا در تاریخ 11 آگوست برابر با بیستم مرداد ماه از پرچمدار تاشو خود رونمایی کند و حالا نیز این غول فناوری افشاگری فوق را طی یک پست با حساب کاربری خود در Weibo تائید کرده.

شیائومی میکس فولد 2

متاسفانه از شیائومی میکس فولد 2 بر خلاف رقبای کره ایش چندان اطلاعاتی در دست نیست اما آنچه که تا کنون منتشر شده است حاکی از آن است این گوشی هوشمند تاشدنی به صفحه نمایش داخلی 2K، سرعت شارژ 67 وات و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز خواهد شد. با این حال آنچه که تقریبا قطعی به نظر میرسد این است که شیائومی تصمیم ندارد این گوشی هوشمند را به خارج از بازار چین عرضه نماید.

از طرف دیگر شیائومی اعلام کرده است که در این مراسم علاوه بر میکس فولد 2 هدفون Buds 4 pro TWS و تبلت Pad 5 Pro نیز رونمایی خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها