|

سامسونگ

سامسونگ اس 23 اولترا و نمایشگر منحصر به فرد آبشاری

The Galaxy S23 Ultra may come with a 'waterfall' display

در حالیکه هنوز سری پرچمدار 2022 سامسونگ رونمایی نشده است، اخبار و شایعات حول محور نسل آینده ی آنها یعنی گلکسی اس 23 به گوش می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدتهاست که به لطف رویداد آنپکد 2022 سامسونگ و رونمایی سری پرچمدار اس 22، غول  فناوری کره ای در صدر اخبار قرار دارد اما جالب است بدانید در حالیکه هنوز سری پرچمدار 2022 سامسونگ رونمایی نشده است، اخبار و شایعات حول محور نسل آینده ی آنها یعنی گلکسی اس 23 به گوش می رسد.

طی هفته های گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه به احتمال بسیار زیاد رده بالاترین عضو گلکسی اس 23 سامسونگ به یک سنسور 200 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی مجهز خواهد گردید. و حالا نیز به گزارش Phonearena و به نقل از IceUniverse به نظر می رسد که اس 23 اولترا علاوه بر یک دوربین بسیار قوی به یک صفحه نمایش منحصر به فرد نیز مجهز خواهد شد که از هر چهار طرف خمیده می باشد. برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که نام تجاری صفحه نمایش هایی که از هر چهار طرف دارای خمیدگی هستند آبشاری (واترفال) می باشد.

همان طور که می دانید گلکسی اس 22 اولترا نیز دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود اما خمیدگی آن به دو لبه ی جانبی محدود می شود.

البته باید اشاره کرد که جدای از زیبایی بیشتر هنوز مشخص نیست که از لحاظ عملکردی این نمایشگرها چه ویژگی خاصی را به کاربر ارائه می دهند. اما مطمئنا اس 23 اولترا می تواند با ارائه ی این صفحه نمایش توجه های زیادی را به خود جلب کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی