|

سامسونگ

بالاخره سامسونگ S21 FE رسما رونمایی شد

Samsung Galaxy S21 FE 5G finally gets launched

پس از مدت ها انتظار سرانجام سامسونگ نسخه ی FE پرچمدار 2021 خود را رسما رونمایی کرد " سامسونگ گلکسی S1 FE ".

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از یک سال گمانه زنی و ماه ها تاخیر و انتظار، سرانجام سامسونگ از آخرین عضو خانواده ی پرچمدار سال گذشته ی خود رونمایی کرد. بر اساس گزارشی که News.Samsung منتشر کرده است، جدیدترین گوشی هوشمند سری S21  سامسونگ با قیمت پایه 699 دلار عرضه می شود.

هرچند که تا به الان بارها مشخصات اصلی این گوشی هوشمند فاش شده است اما از آنجایی که S21 FE  بسیاری از ویژگی های پرچمداران را به ارث برده است، ارزشش را دارد تا نگاهی دوباره به آن بیاندازیم.

Galaxy-S21-FE-5G-PR-main3

گلکسی S21 FE 5G سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و رزولوشن 1080x2340 پیکسل می باشد؛ همچنین این صفحه نمایش از کنترل نور آبی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار است که به هنگام بازی کردن راحتی بیشتری را برای چشم های شما به همراه خواهد داشت.

مرکز قدرت این گوشی هوشمند تراشه اسنپدراگون 888 کوالکوم می باشد که از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی می کند و انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات و شارژ بی سیم 15 وات بدست می آورد. در ارتباط با پیکربندی حافظه آن نیز باید اشاره کرد که  S21 FE با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود اما متاسفانه آخرین عضو سری پرچمداران 2021 سامسونگ از اسلات کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

Galaxy-S21-FE-5G

گلکسی S21 به خاطر تنظیمات دوربین خود در این صنعت بسیار مشهور است و S21 FE نیز به همان تنظیمات درجه یک مجهز شده است؛ همان طور که از قبل می دانستیم بر روی پنل پشتی تنظیمات دوربین سه گانه ای قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با پشتیبانی از زوم 30 برابر، می شود. بر روی پنل جلویی نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با طراحی پانچ تعبیه شده است؛ به علاوه با فعال سازی ویژگی ضبط دو گانه می توانید همزمان از هر دو سمت گوشی هوشمند خود فیلمبرداری کنید، فقط کافی است شروع به فیلم برداری نمایید و دوربین شما همزمان از هر دو لنز مناظر را ثبت خواهد کرد.

یکی از ویژگی های بسیار دوست داشتنی این گوشی هوشمند مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68 آن می باشد. از طرفی دیگر برای امنیت بیشتر سامسونگ حسگر اثر انگشت نوری را بر روی این دستگاه نصب نموده است.

Galaxy-S21-FE-5G-PR-main2

گلکسی S21 FE رابط کاربری One UI4.0 را مبتنی بر آخرین نسل اندروید، اندروید 12، به صورت پیش فرض به کاربران ارائه می دهد.

به طور کلی می توان گفت که جز موارد بسیار کوچکی مانند قدرت دوربین تله فوتو گلکسی S21 استاندارد با S21 FE تفاوت چندانی ندارند و عملا یکی هستند، در هر حال مشخص نیست که سامسونگ با وجود گوشی های هوشمند میان رده ی قدرتمندی که تا کنون به بازار عرضه کرده است چرا اقدام به تولید یک دستگاه ضعیف تر در بین سری پرچمداران خود نموده است، با این حال این طور که به نظر می رسد S21 FE آماده است تا سهم خود را از بازار، با قدرت بدست بیاورد.

و به عنوان آخرین نکته،گلکسی S21 FE در چهار رنگ سفید، سبز، مشکی و بنفش کم رنگ به بازار عرضه شده است.

S FE

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها