|

شیائومی

شیائومی 13 اولین گوشی هوشمندی که به اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد

Xiaomi 13 to launch with Snapdragon 8 Gen 2 later this year

ظاهرا جایگزین واقعی تراشه پرچمدار فعلی کوالکوم اسنپدارگون 8 نسل 2 خواهد بود که پرچمدار آینده شیائومی برای اولین بار آن را ارائه خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید هم ما و هم شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در انتظار رونمایی کوالکوم از جدید ترین تراشه خود، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس هستیم، و به همین ترتیب انتظار می رود که بسیاری از گوشی های هوشمند پرچمدار نسل بعد با این تراشه جدید به بازار عرضه شوند، با این حال افشاگری های اخیر اخبار تازه ای را در رابطه با جایگزین واقعی اسنپدراگون 8 نسل 1 منتشر کرده اند.

براساس جدید ترین گزارشی که Gizmochina منتشر کرده است افشاگری های اخیر حاکی از آنند که جایگزین واقعی تراشه پرچمدار فعلی کوالکوم اسنپدارگون 8 نسل 2 خواهد بود که پرچمدار آینده غول فناوری چینی یعنی شیائومی 13 برای اولین بار آن را ارائه خواهد داد.

شیائومی 13

با توجه به گزارش های منتشر شده ظاهره چیپست نسل آینده برای گوشی های هوشمند پرچمدار دارای پیکر بندی خوشه ای منحصر به فردی خواهد بود به این ترتیب که تراشه فعلی پیکر بندی 1 + 3 + 4 را ارائه میدهد اما چیپست نسل دوم دارای پیکر بندی 1 + 2 + 2 + 3 می باشد.

علاوه بر این ها یک افشاگر چینی ادعا کرده است که این چیپست جدید دارای پردازنده پرافیکی Adreno 740 خواهد بود که براساس فرآیند پیشرفته 4 نانومتری TSMC تولید خواهد شد. البته باید اشاره کنیم که در حال حاضر برای تائید این خبر خیلی زود است بنابراین باید منتظر بمانیم تا اخبار و اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی