|

سامسونگ

مشخصات اصلی پرچمدارِ تاشو سامسونگ فاش شد؛ چشم ها در انتظار گلکسی Z فولد 4

Samsung Galaxy Fold 4 camera details leaked, may arrive with best 3x zoom camera

این روزها اخبار منتشر شده در رابطه با پرچمدار تاشو سامسونگ پایان نمی یابد و حالا اطلاعاتی تازه در رابطه با پیکربندی دوربین آن منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها اخبار و اطلاعات منتشر شده در رابطه با پرچمداران تاشو سامسونگ پایان نمی یابد. همان طور که طی چند هفته ی گذشته مشخص شد حالا می دانیم که ظاهرا گلکسی Z فولد 4 از لحاظ طراحی ظاهری کاملا شبیه به نسل قبلی یعنی گلکسی  Z فولد 3 خواهد داشت با این تفاوت که کمی کوتاه تر و عریض تر می باشد.

به گزارش Gizmochina و به نقل از Ice Universe  به تازگی نیز اطلاعاتی تازه در رابطه با تنظیمات و پیکربندی دوربین های این گوشی هوشمند منتشر شده است. بنابر اطلاعات منتشر شده گلکسی Z فولد 4 دارای تنظیمات دوربین سه گانه ایست که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری می باشد.

به گفته ی این افشاگر به احتمال بسیار زیاد گلکسی Z فولد 4 دارای سنسورهای مشابه فوق عریض و تله فوتوی گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس خواهد بود، همچنین این افشاگر ادعا کرده است که کاربران شاهد بهترین دوربین با زوم 3 برابری ای خواهند بود که سامسونگ تا کنون ارائه کرده است. به این ترتیب به نظر می رسد که نسل جدید پرچمداران تاشو سامسونگ تجربه ی عکاسی بهبود یافته ای را نسبت به نسل قبلی خود ارائه خواهد داد.

Z Fold4

با توجه به سایر مشخصاتی که تاکنون از طریق اخبار و افشاگری های مختلف منتشر شده است انتظار می رود که گلکسی Z فولد 4 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی و صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی باشد. نمایشگر داخلی نیز همچون نمایشگر اصلی میزبان یک دوربین سلفی خواهد بود که متاسفانه تا به این لحظه هنوز اطلاعات مرتبط با هیچ یک از آن ها فاش نشده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا غول فناوری کره ای همان دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی و 4 مگاپیکسلیِ زیر صفحه نمایش را برای نسل بعد هم ارائه خواهد داد یا خیر!

در رابطه با دیگر مشخصات فاش شده ی این گوشی هوشمند نیز باید بگوییم که به احتمال بسیار قوی مرکز قدرت دهی این گوشی هوشمند تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس می باشد که انرژی خود را از یک باتری نسبتا عظیم 4400 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. ما انتظار داریم که باتری فوق از سرعت شارژ سریع 25 واتی به همراه شارژ بی سیم و معکوس بی سیم نیز پشتیبانی نماید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها