|

سامسونگ

سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4 و صفحه نمایش بزرگ تر به همراه باتری بزرگ تر

Samsung Galaxy Z Flip4 to bring larger cover screen

شایعات پیرامون نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ مدام در حال گسترش است و هر لحظه خبری جدید در رابطه با این پرچمداران به گوش می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها شایعاتِ پیرامون نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ مدام در حال گسترش است و هر لحظه خبری جدید در رابطه با این پرچمداران به گوش می رسد. به گزارش GSMArena به تازگی نیز تحلیلگر معروف راس یانگ اخباری را در رابطه با نسل بعدی گلکسی Z فلیپ 4 منتشر کرده است.

به گفته ی این گزارش گلکسی Z فلیپ 4 نسبت به نسل قبلی خود دارای صفحه نمایش بزرگ تری خواهد بود. یانگ ادعا می کند که پنل بیرونی این گوشی هوشمند چیزی حدود 2 اینچ اندازه گیری می شود، با این حال متاسفانه عدد دقیقی را در رابطه با اندازه ی پنل این صفحه نمایش فاش نمی کند.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4

از طرفی دیگر طبق اخباری که طی یکی دو هفته ی گذشته منتشر شده است به نظر می رسد که ظرفیت باتری این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی افزایش خواهد یافت و بنابراین ما شاهد باتری 3400 میلی آمپر ساعتی در گلکسی Z فولد 4 خواهیم بود به جای باتری 3300 میلی آمپری که در مدل فعلی استفاده می شود.

همان طور که می دانید به زودی نسل جدید تراشه ی پرچمردار کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس به بازار معرفی خواهد و به همین ترتیب انتطار می رود که پرچمدار آینده ی غول فناوری کره ای نیز با این تراشه رونمایی شود.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4

با وجود همه ی این تغیرات سامسونگ امیدوار است که بتواند طی سال 2022 تعداد قابل توجهی از گوشی های هوشمند تاشو خود را به فروش برساند.

به نظر شما کاربران شایانیوز، آیا تغییرات ایجاد شده برای فروش بیشتر این محصول کافی است؟ نظرات و پیشنها های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها