|

سامسونگ

ظاهرا ظرفیت باتری گلکسی Z فلیپ 4 نسبت به نسل قبلی خود افزایش خواهد یافت

Samsung Galaxy Z Flip4's battery size leaks

این طور که به نظر می رسد سامسونگ تصمیم گرفته است تا بر خلاف گلکسی فولد 4 گلکسی Z فلیپ 4 نسبت به نسل قبلی خود از باتری بزرگ تری برخوردار شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سامسونگ به خاطر گوشی های هوشمند تاشو پرچمدارش حسابی قدرتنمایی می کند و درحالی که کاربران و طرفداران خود را چشم انتظار نسل جدید گلکسی Z فولد 4 گذاشته است یک گوشی هوشمند دیگر نیز در راه دارد، نسل آینده ی گلکسی Z فلیپ 3 که این روز ها کمتر اخباری از آن به گوش می رسد، با این حال این بدان معنا نیست که غول فناوری کره ای Z فلیپ 4 را فراموش کرده است حتا به تازگی اخبار جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده اند.

به گزارش GSMArena و به نقل از افشاگری به نام GalaxyClub ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است تا بر خلاف گلکسی فولد 4 که قرار است بدون هیچ گونه افزایشی در ظرفیت باتری عرضه شود، گلکسی Z فلیپ 4 نسبت به نسل قبلی خود از باتری بزرگ تری برخوردار شود. به گفته ی این افشاگر گلکسی Z فلیپ 4 به دو باتری مجهز خواهد شد که یکی از آن ها دارای ظرفیت 2400 و دیگری دارای ظرفیت 903 میلی آمپر ساعت می باشد.

ظاهرا ظرفیت باتری گلکسی Z فلیپ 4 نسبت به نسل قبلی خود افزایش خواهد یافت

اگر ادعا های این افشاگر را باور کنیم به معنای آن است که ظرفیت باتری کلی گلکسی Z فلیپ 4 به 3303 میلی آمپر ساعت می رسد که نسب به ظرفیت باتری نسل قبلی خود بهبود پیدا کرده است. البته باید اعتراف کنیم این پیشرفت آن قدر بزرگ نیست که بخواهیم برای آن جشن بگیریم به علاوه اینکه باید ببینیم که سامسونگ چقدر عمر باتری اضافی را نسبت به گلکسی Z فلیپ 3 برای این گوشی هوشمند ارائه خواهد کرد؛ لازم به یادآوری است که گلکسی Z فلیپ 3 در آزمون استقامت باتری امتیاز 69 ساعت را کسب کرده است.

با همه ی این اوصاف هنوز چند ماهی تا زمان رونمایی این گوشی هوشمند باقی مانده است بنابراین هنوز فرصت هست اما ما امیدواریم که هر چه به زمان رونمایی گلکسی Z فلیپ 4 نزدیک تر می شویم اطلاعات بیشتری را در رابطه با این گوشی هوشمند به دست بیاوریم.

ظاهرا ظرفیت باتری گلکسی Z فلیپ 4 نسبت به نسل قبلی خود افزایش خواهد یافت

همان طور که می دانید ما انتظار داریم سامسونگ گلکسی Z فولد 4 و Z فلیپ 4 را طی یک رویداد رسمی و همزمان با هم رونمایی کند به علاوه شایعات و گزارش های اخیر حاکی از آنند که غول فناوری کره ای از یک گوشی هوشمند تاشو سومی هم در این رویداد رونمایی خواهد کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ چه برنامه ای برای طرفداران خود دارد.   

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها