|

پوکو

پوکو از عضو جدید سری M4 خود رونمایی کرد؛ تراشه دایمنسیتی 700 و دوربین 50 مگاپیکسلی

Poco M4 5G goes official with Dimensity 700 SoC, 50MP camera, and 90Hz screen

پوکو روز گذشته از نسخه ی استاندارد M4 خود با تراشه اسنپدراگون 700 و قابلیت اتصال به شبکه 5G رونمایی کرد. اما این همه چیز نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برند زیر مجموعه ی شیائومی، پوکو، در نوامبر گذشته از پوکو M4 پرو با قابلیت اتصال به شبکه 5G رونمایی کرد که به تراشه ی دایمنسیتی 810 مجهز شده بود. اما به تازگی در روز گذشته این شرکت نسخه ی استاندارد این گوشی هوشمند را با تراشه ی دایمنسیتی 700 معرفی کرد.

پوکو M4 نیز همچنان از قابلیت اتصال به شبکه ی 5G پشتیبانی می کند. از لحاظ نرم افزاری نیز این گوشی هوشمند رابط کاربری MIUI13 را مبتنی بر اندروید 12 با دو پیکر بندی حافظه به شرح زیر ارائه می دهد:

  • 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی

پوکو M4 5G رونمایی شد

همچنین برای افزایش فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت، پوکو این گوشی هوشمند را به یک اسلات کارت microSD مجهز کرده است. گوشی هوشمند مذکور دارای پنل صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس می باشد که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود و دارای یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. این پنل از نرخ تازه سازی تطبیقی ​​پشتیبانی می کند، به این معنی که بسته به محتوا می تواند بین 30 هرتز، 60 هرتز و 90 هرتز جابجا شود.

پوکو M4 5G رونمایی شد

پنل پشتی این گوشی هوشمند که از طراحی ای به نام چرخش هیپنوتیزمی استفاده کرده است میزبان دو دوربین با سنسور های 50 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی برای عکاسی واید و عمق می باشد.

سایر ویژگی ها برجسته ی پوکو M4 شامل حسگر اثر انگشت در کنار، جک هدفون 3.5 میلی متری، گواهینامه صدای USB-C و استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می باشد. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 18 واتی و شارژ معکوس 5 واتی تامین می کند.

پوکو M4 5G رونمایی شد

پوکو M4 در سه رنگ زرد، آبی و مشکی از تاریخ 5 می و با قیمت پایه ی 170 دلار به فروش می رسد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها