|

سامسونگ

سری اس 22 سامسونگ با پشتیبانی از شارژر 45 واتی اما بدون عرضه شارژر در جعبه

گزارش های جدید حاکی از آنند که اگر چه اعضای رده بالای سری اس 22 سامسونگ از شارژر 45 واتی پشتیبانی می کنند اما آن را ارائه نمی دهند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درحالیکه به زمان رونمایی سری پرچمدار آینده ی سامسونگ، اس 22 ، نزدیک می شویم اخبار و گزارش های بیشتری از این سری نیز منتشر می شود، هرچند که تا به همین الان هم تقریبا تمامی ویژگی های کلیدی اعضای این سری فاش شده اند. با این حال اخیرا گزارشی منتشر شد که از ظرفیت باتری اعضا خبر می داد.

با توجه به گزارش های اخیر ظاهرا نسخه ی استاندارد گلکسی اس 22 نسبت به نسل گذشته خود ارتقا پیدا نخواهد کرد و همچنان با همان توان 25  وات، مانند اس 21 استاندارد شارژ می شود و برای اینکه باتری 3700 میلی آمپری خود را کاملا شارژ نماید به 70 دقیقه زمان نیاز دارد.

از طرف دیگر همان طور که می دانید به نظر می رسد دو عضو رده بالاتر این سری از شارژر 45 واتی پشتیبانی می کنند، درحالیکه که گمانی زنی هایی وجود داشت مبنی برآنکه شاید سامسونگ با سری اس 22 خود راه متفاوتی را طی کند و گوشی های هوشمند خود را به همراه شارژرِ در جعبه عرضه کند، به گزارش GSMArena و به نقل از افشاگر معروف Nieuwe Mobile  این امید یک خیال باطل خواهد بود و ظاهرا غول فناوری کره ای ابدا تصمیم ندارد از این رویکرد نسبتا جدید دست بردارد و اعضای سری اس 22 همچنان بدون شارژر عرضه خواهند شد.

S22-S22+

سامسونگ در تاریخ 9 فوریه از سری گلکسی اس 22 خود رونمایی خواهد کرد اما احتمالا فروش آزاد آنها کمی با تاخیر مواجه خواهد شد. هفته ی گذشته شایعاتی مبنی بر تاخیر 3 ماهه در تحویل اس 22 اولترا، به دلیل تقاضای بالای بازار، منتشر شد اما گزارش های جدید در حقیقت خبر از تاخیر اس 22 استاندارد و اس 22 پلاس می دهند. این طور که به نظر می رسد عرضه ی این دو گوشی هوشمند تا ماه مارس به تعویق خواهد افتاد. برخی تحلیل گران بر این باورند که این یک استراتژی از سوی شرکت کره جنوبی برای سوق دادن مشتریان به سمت خرید مدل بالاتر می باشد.

با همه ی این اوصاف تا به این لحظه سامسونگ هیچ گونه تائیدیه ای را در خصوص تعویق زمان عرضه محصولات خود منتشر نکرده است. تا چند روز دیگر همه چیز فاش خواهد شد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی