|

شیائومی

نسخه ی جهانی ردمی نوت 11 قوی تر از نسخه ی خانگی

Global Redmi Note 11 will have a 90 Hz AMOLED screen

به نظر می رسد که بعضی از اعضای سری جدید میانرده های ردمی، نوت 11، نسبت به نسخه ی خانگی خود ارتقا پیدا کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به گزارش هایی که تا به الان منتشر شده اند به نظر می رسد که ردمی، برند زیر مجموعه ی شیائومی تصمیم دارد جدیدترین سری میانرده های خود را در بازار اروپا راه اندازی نماید؛ اما نکته ی قابل توجه اینجاست که به گزارش GSMArena ظاهرا بعضی از اعضای این سری نسبت به نسخه ی خانگی خود ارتقا یافته اند.

روز گذشته شیائومی توییتی را از طریق حساب رسمی خود برای کاربران نپالیِ خود منتشر کرد با این مضمون که می توانند چشم به راه یک صفحه نمایش تخت باشند و به چالش صفحه نمایش های LCD غلبه کنند.

Xiaomi-Nepal

بنابراین به عبارتی ما می توانیم بگوییم که در حال حاظر یک تائیدیه ی رسمی داریم که ردمی نوت 11 به همراه صفحه نمایش 90 هرتزی فول اچ دی پلاس AMOLED و یک پانچ در مرکز آن برای دوربین سلفی، همچنین بلندگوهای دوگانه، در 27 ژانویه به نپال راه پیدا خواهد کرد.

با توجه به اینکه عرضه ی این گوشی هوشمند در نپال تنها یک روز پس از رونمایی نسخه ی جهانی آن در اروپا می باشد نمی توانیم فرض کنیم که این اتفاق یک تصادف است؛ به این ترتیب ما گمان می کنیم که نسخه ی جهانی نیز از این ویژگی ها برخوردار خواهد بود.

redmi_note_11_xiaomi

برادر چینی این گوشی هوشمند صفحه نمایش LCD را ارائه می دهد نه AMOLED و از آنجایی که این تفاوت در نسخه های چینی و جهانی وجود دارد ممکن است شیائومی تصمیم گرفته باشد تا تغییرات بیشتری را نیز در نسخه های جهانی اعمال کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی واقعا چه ویژگی هایی را برای نسخه ی جهانی در نظر گرفته است.

البته باید اشاره کرد که در این هفته تنها یک دستگاه توسط ردمی رونمایی نخواهد شد بلکه ما حداقل در انتظار سه دستگاه ردمی نوت 11 هستیم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی