|

سامسونگ

سامسونگ وجود هر گونه مشکل در رابطه با اگزینوس 2200 را رد می کند

Samsung will launch the Exynos 2200 alongside the S22 series, denies any issues

سامسونگ هرگونه خبر را در رابطه با مشکلات پشت پرده و عدم عرضه اگزینوس 2200، رد می کند؛ این تراشه به همراه سری گلکسی اس 22 رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ مدتهاست که وعده رونمایی تراشه پرچمدار خود را در 11 ژانویه برابر با بیست و یکم دی ماه به ما داده بود، اما همان طور که شاهد بودید این اتفاق صورت نگرفت. پس از آن، گمنانه زنی ها حول مشکلات پشت پرده ی سامسونگ آغاز شد. همان طور که می دانید اگر تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ به موقع حاضر نشود به این معنا خواهد بود که رونمایی نسل جدید پرچمداران نیز به تعویق خواهد افتاد.

با این وجود به گزارش GSMArena خوشبختانه، غول فناوری کره ای به تازگی اعلام کرده است که هیچ مشکل پشت پرده ای در تولید یا عملکرد این تراشه وجود ندارد ، همه چیز خوب است و همزمان با سری گلکسی اس 22، اگزینوس 2200 نیز رونمایی خواهد شد.

همان طور که در گزارش های قبلی هم اشاره کردیم اگزینوس 2100 نیز، تنها دو روز قبل ازسری گلکسی اس 21 معرفی شد و هرچند که هنوز سامسونگ زمان کافی را در اختیار دارد اما ما انتظار داشتیم که این شرکت مشکلات نسل قبلی را رفع کرده باشد و زود تر از این ها اگزینوس 2200 را به بازار معرفی نماید.

Exynos 2200

قبلا نیز اشاره کرده ایم که، اگزینوس 2200 اولین تراشه گوشی هوشمندی خواهد بود که از معماری RDNA 2 AMD استفاده خواهد کرد و به لطف آن نیز تبدیل به اولین تراشه ای خواهد شد که از پشتیبانی سخت افزاری برای ردیابی پرتو برخوردار است.

باید اشاره کنیم که سامسونگ هنوز به طور رسمی به تاریخ رونمایی از سری گلکسی اس 22 متعهد نشده است، اما رسانه های کره ای گزارش می دهند که این اتفاق در 8 فوریه برابر با نوزدهم  بهمن ماه، رخ خواهد داد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها