|

سامسونگ

رونمایی اگزینوس 2200 در 11 ژانویه

Samsung to unveil the Exynos 2200 on January 11

این طور که به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تا تراشه ی پرچمدار آینده ی خود را در تاریخ 11 ژانویه رونمایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بنا بر گزارشی که GSMArena منتشر کرده است به نظر می رسد که دیگر زمان زیادی تا رونمایی جدیدترین نسل تراشه های اختصاصی سامسونگ باقی نمانده است و چیپست پرچمدار سامسونگ به همراه کارت گرافیک AMD در تاریخ 11 ژنویه رونمایی خواهد شد.

بدون شک سامسونگ اگزینوس 2200 را برای نسل جدید گوشی های هوشمند پرچمدار آینده خود در نظر گرفته است؛ احتمال خیلی کمی وجود دارد که غول فناوری کره ای، سری گلکسی S22 خود را به همراه تراشه اگزینوس 2100 سال گذشته روانه ی بازار کند.

در هر حال این طور که به نظر می رسد نقطه ی قوت اگزینوس 2200 پردازنده ی گرافیکی مبتنی بر معماری RDNA 2 آن می باشد. این معماری همچنین در پردازنده های گرافیکی سری RX 6000 AMD و تراشه های سفارشی مورد استفاده در کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پشتیبانی سخت افزاری برای ردیابی پرتو، اولین بار است که در گوشی های هوشمند به کار می رود، برای همین جالب توجه خواهد بود که عملکرد بازی ها چگونه پیش خواهد رفت؛ در حقیقت این طور که به نظر می رسد هدف اصلی این چیپست بهبود عملکرد دستگاه به هنگام راه اندازی بازی می باشد چرا که تمام تراشه های پرچمدار اندروید از سخت افزار CPU یکسان ( هسته های جدید ARM) استفاده می کنند و تفاوت عمده ی این تراشه با دیگر تراشه ها نیز در GPU آن می باشد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها