|

آنر

ویژگی های مجیک وی، گوشی هوشمند تاشو آنر فاش شد

Honor Magic V foldable phone’s design revealed

آنر تائید کرد که اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت با نام مجیک وی رونمایی خواهد شد اما هنوز خبری در ارتباط با تاریخ این رونمایی منتشر نکرده …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدتی می شود که اخبار و شایعات مربوط به اولین گوشی هوشمند تاشو آنر شنیده می شود, دستگاه مرموزی که تا به این لحظه حتا نام آن به طور قطع مشخص نبود; اما به تازگی Gizmochina خبری منتشر کرده است مبنی بر اینکه آنر رسما تائید کرده است که اولین گوشی هوشمند تاشو این برند مجیک وی (Honer Magic V) نام خواهد داشت, با این حال هنوز هم این شرکت تاریخ رونمایی آن را مشخص نکرده.

در جدید ترین تیزری که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده است, طراحی پرچمدار آینده آنر فاش شده است که به ما ایده خوبی در مورد ظاهر گوشی می دهد.

Honor-Magic-V

اولین چیزی که توجه هر کسی را به خود جلب می کند این است که مجیک وی طراحی تاشوندگی مشابه سامسونگ گلکسی زد فولد 3 دارد و به هنگام باز شدن می تواند تبدیل به یک تبلت شود و تجربه لذت از یک نمایشگر بزرگ را برای شما به همراه بیاورد. این طور که به نظر می رسد در هنگام باز شدن دستگاه, تطبیق اپلیکیشن  ها برای صفحه نمایش کاملا بهینه شده است.

این گزارش همچنین به ادعای مدیر عامل آنر می پردازد که می گوید; مجیک وی پیشروترین گوشی هوشمند تاشو موجود در بازار 2022 خواهد بود.

همان طور که اشاره کردیم در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد راه اندازی یا عرضه ی این دستگاه مرموز در دست نیست اما ما حدس میزنیم که آنر پرچمدار خود را در ژانویه ی 2022 رسما رونمایی کند.

Honor-MagicV

از مواردی که در ارتباط با این گوشی هوشمند تائید شده است می توان به پشتیبانی آن از جدید ترین چیپست کوالکوم اشاره کرد که در اوایل ماه جاری معرفی شد و توجه های زیادی را هم به خود جلب کرده است.

ما انتظار داریم که طی روزهای پیش رو این شرکت اطلاعات بیشتری را از پرچمدار خود منتشر کند و ویژگی ها و مشخصات کلیدی آن را به اشتراک بگذارد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها