|

بی ام و

بی ام و M3 تورینگ؛ امید بخش سال 2022

BMW M3 Touring Teaser Gives Us Hope For 2022

آیا M3 جدید بی ام و می تواند به بهترین خودروی سال 2022 تبدیل شود؟ نسل جدید M3 یک نسخه واگن خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که در انتظار نسخه واگن از سدان M3 بی ام و هستیم و حالا با توجه به گزارشی که Motor1 به تازگی منتشر کرده است، به نظر می رسد که M3 تورینگ بی ام و قرار است سال 2022 را برای طرفداران و علاقه مندان واگن به یادماندنی کند. این خودرو تمام ویژگی های جذاب M3 را به ارث برده است با این تفاوت که با داشتن یک بدنه واگن به کارآیی خود افزوده است.

جدیدترین G80 BMW M3 دنیای M3 ها را تکان داده و سنت ها را به چالش کشیده است. بی ام و از سبک معمول خود فاصله گرفته است و گزینه تمام چرخ متحرک را به خودروی جذاب خود اضافه کرده و از طرف دیگر گیربکس های اتوماتیک دو کلاچه را کنار گذاشته است.

BMW-M3-Touring

بی ام و این تغییرات را اعمال کرده تا بتواند M3 جدیدش را بهبود بخشد، اما این طور که به نظر میرسد برخی از طرفداران سری M3 از این تغییرات خیلی راضی نسیتند.

با این وجود نسخه واگن M3 بی ام و چیزی نیست که بتوان از آن رو برگرداند و مطمئنا همه مردم دنیا عاشق آن خواهند شد. حالا با خودروی جدید بی ام و شما می تواند یک SUV کاملا کاربردی و بهبود یافته را داشته باشید در حالی که از تجربه سواری یک M3 لذت می برید. به علاوه استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک این امکان را به شما می دهد که حتا در سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز تجربه رانندگی فوق العاده ای را داشته باشید.

انتظار می رود که بی ام و برای این SUV کاربردی خود موتور توربو دو قلو 3.0 لیتر شش سیلندر خطی را استفاده بکند که به احتمال زیاد می تواند 460 اسب بخار قدرت را به همراه داشته باشد، البته برای مدل پیور، برای مدل استاندارد این رقم به 480 اسب بخار می رسد و برای مدل کامپتیشن نیز 510 اسب بخار خواهد بود.

با توجه به گزارش ها و شایعاتی که تا به الان منتشر شده به نظر می رسد که خودروسازی قدرتمند آلمانی قصد دارد جعبه دنده 6 سرعته دستی و انتقال قدرت RWD را که در مدل سدان M3 به کار رفته است حذف کند و برای مدل تورینگ به سراغ جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت AWD برود.

برخی بر این باورند که بی ام و قصد دارد تا با رونمایی این خودرو به رقابت با آئودی RS4 Avant بپردازد.

تصاویر BMW M3 Touring:

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها