|

سامسونگ

گلکسی S21 FE رونمایی شد؟!!!

Samsung Galaxy S21 FE unboxing video appears online

پیش از زمان معرفی رسمی آخرین عضو سری گلکسی S21 سامسونگ، گلکسی S21 FE ، این گوشی هوشمند توسط یک افشاگر و طی یک ویدئو رونمایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که در انتظار رونمایی آخرین عضو سری پرچمدار فعلی سامسونگ، گلکسی S21 FE می باشیم. روز گذشته سایت خبری Gizmochina گزارشی را منتشر کرد که در آن از رونمایی و جعبه گشایی غیره منتظره S21 FE خبر داد.

در حالی که ما در انتظار ماه ژانویه و رونمایی رسمی S21 FE هستیم ، به نظر می رسد طی روز گذشته یک افشاگر به نام u/UnknownWon که ظاهرا در آفریقای جنوبی می باشد، پیش از موعود، ویدئویی از جعبه گشایی آخرین عضو سری گلکسی S21 را منتشر می کند. این ویدئو جزئیاتی را از این گوشی هوشمند به ما نشان می دهد.

Galaxy S21 FE

اولین چیزی که در این ویدئو توجه ما را جلب می کند عدم وجود شارژ در بسته بندی آن می باشد، درست همانطور که انتظار می رفت.

هنوز زمان دقیق رونمایی رسمی  و عرضه آخرین عضو سری S21 مشخص نیست اما احتمالا رویداد CES2022 زمان مناسبی برای رونمایی خواهد بود.

گوشی هوشمندی که توسط این افشاگر رونمایی می شود، یک نوع دو سیمکارته است که به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز شده است و از 6 گیگابایت رم پشتیبانی می کند؛ همچنین این ویدئو به ما نشان می دهد که حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند در زیر صفحه نمایش آن قرار دارد.

طی هفته های گذشته نیز افشاگری های دیگری از این گوشی هوشمند منتشر شده است که براساس آنها ما می دانیم به احتمال بسیار زیاد گلکسی S21 FE به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و بی سیم مجهز خواهد شد، همچنین ما گمان می کنیم که سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض برای این دستگاه راه اندازی می گردد.

سامسونگ گلکسی S21 FE مسیر پر پیچ و خمی را برای رونمایی طی کرده است و نهایتا نیز در سالی متفاوت از دیگر اعضای خانواده خود رونمایی خواهد شد. ما حدس میزنیم که این گوشی هوشمند در سال جدید 700 دلار قیمت گذاری شود. به هر حال به دلیل تاخیر بسیار زیاد در زمان عرضه که این محصول با آن مواجه شده است باعث می شود که S21 FE زمان زیادی را برای ارتقا و به روز رسانی نداشته باشد، چراکه رونمایی نسل جدید پرچمداران آینده، گلکسی S22 ، نیز نزدیک است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها