|

سامسونگ

احتمالا Galaxy S21 FE سامسونگ از اندروید 12 پشتیبانی خواهد کرد

Samsung Galaxy S21 FE may ship with Android 12

طبق شایعات اخیر به نظر میرسد که سامسونگ قصد دارد آخرین عضو سری S21 را قوی تر از دیگر اعضا و با آخرین نسل اندروید عرضه نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتظار می رود که پس از مدت ها تاخیر و کلی انتظار در ژانویه 2022  سامسونگ Galaxy S21 FE خود را رونمایی و عرضه کند.از ماه ها پیش ما اخبار زیادی را در رابطه با این گوشی هوشمند شنیده و تقریبا تمامی اطلاعات را داریم, با این حال به تازگی شایعات جدیدی منتشر شده اند که ما از آن بی خبر بوده ایم.

روز گذشته سفت افزار (برنامه ای که در حافظه خواندنی ROM قرار داده شده است)  نرم افزار Galaxy S21 FE بر روی سرور سامسونگ منتشر شد. و با توجه به این زیر ساخت ها به احتمال قوی این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندورید 12 به صورت پیش فرض عرضه می گردد.

Samsung_Galaxy_S21_FE

علاوه بر این, این دستگاه در آینده به روز رسانی اندورید 15 را نیز دریافت خواهد کرد چرا که سامسونگ وعده ی پشتیباتی از سه نسل به روز رسانی سیستم عامل و حداقل چهار سال به روز رسانی امنیتی را برای گوشی های هوشمند و تبلت های میان رده ی خود داده است.

اگر غول فناوری کره ای به وعده های خود عمل کند, Galaxy S21 FE سامسونگ نسبت به بقیه ی خواهر برادر های خود, از نظر نرم افزاری, گزینه ی بسیار بهتری خواهد بود.

تقریبا می توان گفت که برای شرکت سامسونگ عرضه ی این محصول با سیستم عامل اندروید 12 امر منطقی است چرا که این محصول را حدودا یک سال پس از دیگر اعضای سری S21 رسمی خواهد کرد. در حقیقت درست چند روز بعد از معرفی Galaxy S21 FE ,سامسونگ نسل جدید پرچمدارهای خود, Galaxy S22 را رونمایی می کند که به همین سیستم عامل مجهز شده اند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها