|

هواوی

نگاهی به جدیدترین گوشی هوشمند تاشو هواوی

HUAWEI P50 Pocket is a new foldable smartphone

سرانجام پس از مدت ها انتظار هواوی از جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد, نهایت زیبایی و ظرافت به همراه فناوری جدیدی در عملکرد لولاها.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از سه نسل از سری میت ایکس تاشو هواوی, سرانجام این شرکت از جدیدترین گوشی هوشمند تاشو پرچمدار خود با نام هواوی P50 پاکت (Huawei P50 Pocket) رونمایی کرد, گوشی هوشمندی که می تواند به طور یک پارچه و در نهایت زیبایی تا شود و در جیب شما قرار گیرد.

HUAWEI-P50-Pocket-Premium-Edition-4

پرچمدار پر زرق و برق هواوی از یک فناوری و مکانیسم مخصوص برای لولا ها بهره برده است که هیچ شکافی در حالت بسته بودن آنها دیده نمی شود. همچنین P50 پاکت از طراحی نسبتا مشابهی با دیگر اعضای سری P50 استفاده کرده است.

HUAWEI-P50-Pocket-Premium-Edition-2

صفحه نمایش این گوشی هوشمندیک پنل OLED به انداره 6.9 اینچ با نرخ تازه سازی 120 هرتز و رزولوشن 2790x1188 پیکسل می باشد. هواوی برای دوربین سلفی آن نیز طراحی سوراخ پانچ را در نظر گرفته است که بر روی صفحه نمایش شاهد هستیم.

HUAWEI-P50-Pocket-Premium-Edition-5

یک صفحه نمایش کوچک 1 اینچی نیز با طراحی دایره ای شکل بر روی پنل پشتی قرار دارد که بیشتر برای اعلام زمان, تاریخ و اعلان ها استفاده می شود. یک سری از ویجت ها نیز مانند QR Code پخش کننده موسیقی و مسیر یاب نیز بر روی این صفحه نمایش نشان داده می شوند. هواوی این امکان را برای کاربر فراهم کرده است که هنگام استفاده از نقشه و مسیر یاب, مکان مورد نظر را از طریق صفحه نمایش اصلی بر روی نقشه پیدا کند و پس از آن ادامه ی مسیر را به همراه صفحه نمایش کوچک تر دنبال نماید.

HUAWEI-P50-Pocket-Premium-Edition-3

بالا تر ار نمایشگر کوچک 1 اینچی تنظیمات دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی قرار گرفته است و جزیره دوربین ها نیز درست مانند صفحه نمایش کوچک, طراحی دایره ای شکل دارد. این جزیره از یک سنسور دوربین 40 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی, یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 32 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

HUAWEI-P50-Pocket-Premium-Edition-6

قدرت پرچمدار تاشو هواوی نیز توسط تراشه اسنپدراگون 888 4G تامین می شود, پیکر بندی حافظه آن نیز به صورت 8 تا 12 گیگابایت رم و 256 تا 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

HUAWEI-P50-Pocket-Dual-Ring-Design

هواوی P50 پاکت با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 40 واتی عرضه می شود. در ارتباط با رنگ های آن نیز باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند با سه رنگ مشکی, سفید و روکش طلایی, که نسخه ویژه می باشد, در دسترس کاربران قرار دارد.

Huawei Colors

اما متاسفانه هنوز اخبار رسمی در خصوص عرضه جهانی این گوشی هوشمند منتشر نشده است با این حال ما امیدواریم که خیلی زود بتوانیم اخباری در این رابطه بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها