|

آئودی

(عکس) آئودی RS Q8 ارتقا یافته MANHART ؛ سریع و خشن تر از قبل!

Manhart RQ 800 Is An 818-HP Audi RS Q8 With Attitude To Spare

برای دومین بار Manhart تصمیم گرفته است آئودی RS Q8 را ارتقا دهد وحالا نتیجه تلاش های این شرکت, موتور V8 با بیش از 800 اسب بخار می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هیچ شکی وجود ندارد که آئودی RS Q8 یک خودرو چشمگیر و زیبا همچنین یکی از قوی ترین SUV ها با عملکرد بالا است. قدرت خارق العاده 600 اسب بخار و 800 نیوتن متر گشتاور, از یک موتور هشت سیلنر چهار لیتری دو توربو , ادعای باشکوه و قابل توجهی است. به همین ترتیب این خودروی شاسی بلند پتانسیل بسیار بالایی برای بهینه سازی دارد.

نهایتا منهارت تصمیم گرفته است که به سراغ RS Q8 برود اما این اولین اقدام منهارت برای بهینه سازی آئودی RS Q8 نمی باشد, چرا که در ماه می سال 2020 نیز بالافاصله پس از معرفی, عملکرد این محصول توسط منهارت ارتقا پیدا کرد. اما به نظر می رسد که این پروژه ی جدید با سال 2020 خیلی متفاوت باشد.

تغییرات ظاهری بسیار ظریفی در این نسخه صورت گرفته است که شامل استفاده از طراحی با خط های قرمز رنگ در قسمت جلو خودرو, آینه های کناری, دامنه های جانبی و دفیوزر عقب می باشد. همچنین ست چرخ های 24 اینچی نیز با این نوار قرمز تزئین شده است. در داخل کابین خودرو نیز منهارت تغییراتی ایجاد کرده است که به کف پوش های داخلی مربوط می شود.

audi-rs-q8-by-manhart-exterior

البته تغییرات ظاهری در برابر بهبود های مکانیکی این خودرو تقریبا هیچ هستند. منهارت تغییرات نسبتا گسترده ای را در موتور بوجود آورده است; از جمله این تغییرات می توان به کیت ارتقا یافته توربو با خنک کننده داخلی, تنفس کربن توسط Eventuri همچنین طراحی مجدد ECU اشاره کرد. سیستم اگزوز نیز با لوله های فولادی ضد زنگ, شامل سوپاپ کنترل و چهار لوله 100 میلی متری در پشت, جایگزین شده است.  نهایتا نتیجه همه ی این تغییرات مکانیکی خروجی 818 اسب بخار و 1050 نیتون متر گشتاور, قدرت است.

گیربکس نیز جهت کنترل گشتاور افزایش یافته, ارتقا پیدا کرده است به علاوه اینکه سیستم ترمز نیز ارتقا پیدا کرده اما در حقیقت این تغییر, گزینه ای انتخابی است. سیستم تعلیق نیز با حفظ تنظیمات هوای موجود, دستکاری شده است.

منهارت اعلام کرده است که آئودی RS Q8 با مبدل های کاتالیزوری 200 سلولی تجهیز گشته است, در این صورت چنانچه این مبدل ها گواهی TUV ندارند, این خودرو در بعضی کشور ها نظیر آلمان قانونی نخواهد بود.

متاسفانه در ارتباط با عملکرد سرعت این خودروی ارتقا یافته اطلاعاتی در دست نیست اما خوب می دانیم که RS Q8 استاندارد آئودی 100-0 را تنها در 3.8 ثانیه طی میکند, در نتیجه به طور طبیعی خودروی ارتقا یافته ی منهارت باید بتواند این زمان را به طرز قابل توجهی کاهش دهد.

تصاویر آئودی RS Q8 ارتقا یافته توسط MANHART :

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها