|

تیپ کابویی ریحانه پارسا زد تو ذوق فالووراش؛ هَپی مَپی پارسا پارسا چه دیدنیه!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا با عکسایی که از تولد برادر دلبندش و البته استایل کابویی و گاوچرانش تو اینستاگرام منتشر کرد دوباره توجه هارو به خودش جلب کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ریحانه پارسا حالا حدود به دو سال است که از ایران رفته و ساکن ترکیه شده است. خانوم پارسا در ماه های اول حضورش تو ترکیه با حاشیه های عجیب و غریبی دست و پنجه نرم کرد اما رفته رفته تونست بر این حواشی غلبه کنه و به زندگیش سر و سامون بده. البته ریحانه پارسا تو این مسیر کمی هم خوش شانس بود. مثلاً روزهایی که در  دام شبکه های قمار و شرط بندی افتاده بود و خواسته یا ناخواسته ملعبه و بازیچه دست قماربازان قرار گرفته بود بخت یارش بود که این جماعت مفسد مجبور به ترک ترکیه شدند و دور ریحانه پارسا از این جماعت مفسد و شرط بند خالی شد.

nody2-عکس-لو-رفته-ریحانه-پارسا-با-پویان-مختاری-1624548371

وقتی اوضاع ریحانه با خانواده اش یکدفعه گل و بلبل شد

ریحانه پارسا هیچ وقت از خونوادش خوب نگفت و همیشه از پدر و مادرش با صفاتی ناپسند یاد می کرد و حتی به اون ها ناسزا می گفت. اما تو این چند ماه اخیر انگار ورق برگشت و خداروشکر ریحانه با خانواده اش حسابی اوکی شده البته فعلاً مامانش چرا که مامان خانوم ریحانه پارسا تو این چند ماه هی تند و تند میره ترکیه و با دُخی جذابش عکس و استوری می گیره و حسابی قربون صدقه هم می رن. اما هنوز درخصوص رابطه ریحانه با پدرش چیزی نمی دونیم و مشخص نیست سطح روابط ریحانه پارسا با باباش هم بالا اومده یا همچنان با هم قهر هستن. اینم بگم براتون که پدر و مادر ریحانه پارسا سال ها پیش از هم جدا شدن و هر کدوم دوباره ازدواج کردن و برای خودش زندگی جداگانه دارن.

1BNIYKdkhRbp

341330882_1274865890119431_69599657330880678_n

این وسط اما یه آقا پارسایی هم هست که داداش ریحانه است و خانوم بازیگر جونش واسش درمیره. به تازگی هم جشن تولد 5 سالگی آقا پارسا بود و هم ریحانه هم مامان اِلیش حسابی براش سنگ تموم گذاشتن. در ادامه هم کادوی ریحانه به داداشش رو می بینید و هم تصاویری از این تولد باحال رو.

get

وقتی ریحانه پارسا تو استانبول تیپ کابویی میزنه

ریحانه پارسا کلاً علاقه زیادی داره که متفاوت دیده بشه و این مورد حتی زمانی هم که در ایران حضور داشت هم وجود داشت. مثلاٌ در حالی که هنوز بحث سریال پدر داغ بود و ریحانه رو همه با پوشش کامل حجاب چادر باور کرده بودن خانوم خانوما تو یه مراسم و اکران خصوصی شلوار کوتاه یا به اصطلاح برمودا پوشید و تیپی زد که همه انگشت به دهان موندن!

96482221609907286

حالا تو ترکیه ریحانه خانوم پارسا دستش برای تیپ زدن حسابی بازه و خانوم بازیگر سابق هیچ حد و مرزی برای خودش قائل نیست و هرجور که بخواد تیپ میزنه و هرچی که عشق بکشه می پوشه. تو جدیدترین عکس هایی که ریحانه از خودش منتشر کرده خانوم تو ترکیه تیپ کابویی زده و کلاه به سر جلوی لنز خانوم عکاس قرار گرفت.

ezgif.com-webp-to-jpg (2)

وقتی حامد عقنا بعد کلی سال از حواشی ریحانه و پدر گفت

حامد عنقا بعد چند سال و از حال و هوا و حواشی گفت که ریحانه پارسا برای سریال «پدر» درست کرد. نویسنده و کاگردان این سریال گفت: ریحانه پارسا (بازیگر سریال پدر) تبدیل شده بود به یک دختر چادری که مردم دوستش داشتند، این آدم پس باید خراب می‌شد. خودش هم بچگی کرد. خب یک دختربچه ۱۸-۱۷ ساله که ناگهان ظرف یک‌ هفته هنوز جلوی دوربین همان سریالی است که مشهورش کرده، این‌طور مورد استقبال قرار می‌گیرد، طبیعی است که اشتباه کند.

بعد از انتشار عکس‌های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من بود، جهت اطلاع، همه مراسم‌های تقدیری که از طرف سازمان و چه از طرف جاهای مختلف قرار بود انجام شود، حتی قرار تاریخ و ساعت‌شان هم معین شده بود، کنسل شدند.

به بچه‌های روابط عمومی گفتم، در صفحه رسمی سریال یکی از عکس‌های کارش را بگذارید و زیر آن بنویسید آن چیزی که مردم با آن زندگی می‌کنند نقش ها هستند نه خود افراد.

ریحانه-پارسا-و-سینا-مهراد

آرزوی عجیب ریحانه پارسا درباره شوهر آینده اش

ریحانه پارسا در توئیتی نوشت: یکی از فانتز هام اینه که با یک مرد سیاه پوست ازدواج کنم، نمی‌دونم چرا، اما حس می‌کنم اینطوری به خونه به یه تعادل می‌رسه؛ همش گرگ و میشه!

این درحالی است که ریحانه پارسا به تازگی از نامزد و عشق جدیدش رونمایی کرده بود. ماجرا از این قرار است که ریحانه یک ویدیو منتشر کرده که در آن به یک پسر به اسم آرش می‌گوید "من سنه چوک سوی یوروم" یعنی من خیلی دوست دارم.

XIk1kcxI1cbd

نامزد سن بالایی که شد نقطه عطف ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در ادامه مسیر تکاملش تو ترکیه به تازگی با یه پسر ایرونی هم گویا نامزد کرده و هر از گاهی سلفی یا عکس های دونفره ای از خودشون منتشر می کنن. تازه ترین عکس دو نفره اون ها البته کمی بحث برانگیز شد و خیلی ها به ریحانه خرده گرفتن که چرا با شخصی نامزد کرده که اینقدر از خودش بزرگتره! طبق ادعای برخی سایت ها و رسانه های اجتماعی نامزد ریحانه 16 سال از خودش بزرگتره که البته این اختلاف سنی تو عکس شون هم تا حدودی قابل مشاهده است.

rey+(1)

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی