|

فاز خوش و خرم ریحانه پارسا با نامزد سن نوحش؛ لایف استایلش اونور آب چه دیدنیه!

reyhane parsa shayanews

ریحانه پارسا یه ویدیو دونفره به همراه نامزدش تو صفحه اینستاگرام منتشر کرد که حسابی وایرال شد و کلیااا دیدنشون

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- ریحانه پارسا جزو اون سلبریتی های ساکن ترکیه است که تا دلتون بخواد حاشیه داره. در واقع خانوم بازیگر خوش شانس بود که تو 24 سالگی با فقط 4 تا فیلم و سریال اونچنان معروف شد که حالا با اینکه دو ساله از ایران رفته اما همچنان خیلی ها تو ایران پیگیر احوالات خانوم هستند و پیج اینستاگرامش رو فالوو دارن.

ریحانه خانوم پارسا تو این چند وقت تعطیلات نوروز هم به مانند باقی ایام سال اینستاگرامش کلی شلوغ بود و خانوم هر روز چندتایی استوری منتشر می کنه و هفته یکی دوتا هم پست که البته خیلی از اون ها فقط برای اینه که ریحانه پارسا می خواد بگه من هنوز هستم و تو رو خدا منو نگاه کنید!

2

وقتی ریحانه پارسا به امید خانه ای روی آب از ایران رفت!

ریحانه پارسا هم سال جدید رو با غم غربت آغاز کرد و این حال خرابش رو با انتشار پستی تو اینستاگرام نشون داد. خانوم بازیگر در صفحه شخصی خودش نوشت: 

ریحانه پارسا نوشت: هیچ مهاجری فعل هجرت را یکجور صرف نکرده است ما هر کدام به امید خانه ایی ولو روی آب ترک وطن کردیم پس هر موج شبانه روز به خودمان گوشزد می کنیم ساحلی امن در انتها منتظر است.

گاهی سخت نا امید و خسته میشیم و البته دلتنگ…

دلتنگ چیزهایی که شاید سالها بود به خاطر نداشتیم؛ از بس که در خلوت های ناشی از راه و سفر همه ی وجود خودمان را شخم زدیم… «عید بهار فصل تازه»

همه این ها برای ما که در سفریم تعبیری ورای اونچه در خاک می چشیدیم دارد.

ریحانه+پارسا

لاوبازی ریحانه پارسا و نامزد سن نوحش!

آن هایی که اتفاقات سه سال اخیر شبکه های اجتماعی و حواشی سینما را دنبال کرده اند، می دانند که ماجرای زندگی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا تا چه اندازه پر سر و صدا بود و این بلوا تا مدت ها ادامه داشت.

سر آخر هم ریحانه پارسا تهران را به مقصد استانبول ترک کرد و ادعاها و افشاگری هایی در رابطه با مهدی کوشکی مطرح کرد. پس از آن هم ریحانه پارسا اعلام کرد که قصدی برای ازدواج ندارد. اما این وعده او چند ماهی بیشتر دوام نیاورد. او یک سال قبل یک استوری منتشر کرد و خبر داد که با یک فعال حوزه مد و زیبایی و اهل ایران میلاد خدایی نامزدی بسته است.

 البته نامزدبازی ریحانه پارسا هم خالی از حاشیه نبود خیلی ها به ریحانه خرده گرفتن که چرا با شخصی نامزد کرده که اینقدر از خودش بزرگتره! طبق ادعای برخی سایت ها و رسانه های اجتماعی نامزد ریحانه 16 سال از خودش بزرگتره که البته این اختلاف سنی تو عکس شون هم تا حدودی قابل مشاهده است.

میلاد-خدایی

به هر روی هر چه هست ریحانه انگار با آقا میلاد حسابی حال دلش خوبه و از وقتی نامزد کرده قدری زندگی شَلم شُورباش سر و سامان گرفته. خانوم برای سال نو هم نامزدش پیشش بود یه ویدیو دونفره هم گرفت و گذاشت تو اینستا تا همه ببینن!

آتش بس ریحانه پارسا با مامی جَووونش!

ریحانه پارسا چند ماه پیش مدتی داداش کوچولوش رو آورده بود پیش خودش که البته همراه با مادرش اومده بودن و کلی پیش ریحانه بودن. خانوم بازیگر پرحاشیه هم خب از اونجایی که هی بهش میبستن تو خانواده نداری و از این حرفها، اومد و از فرصت استفاده کرد که برای مدتی تولید محتواش هم دراد و اینجا بود که یه عالمه عکس و فیلم با این کوچولوی دوست داشتنی که اسشم پارسا پارسا بود منتشر کرد.

unknown_321316009_510192311093290_1069019908793660920_n

اما به تازگی ریحانه پارسا ویدیویی از خود به همراه دوستش به اشتراک گذاشت که در حال ورزش کردن بودن و کامنتی توجه بقیه رو به خود جلب کرد. این کامنت مادر ریحانه بود که البته پیجی پرایوت و شخصی بود و موضوعی که جالب به نظر رسید چهره به شدت جَوون مامان خانوم بود!! در ادامه این پیج رو مشاهده می کنید.

البته که آقایی که در تصویر حضور دارند پدر ریحانه نیست.

Capture

reyhaneh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها