|

سحر قریشی تو دیار عربا چه ناجووور هرکول شد؛ خانوم داره میشه دُردونه مجازی!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی حالا تو دبی حسابی اوضاعش خوبه اگار بعد اون برزخی که تتلو واسش ساخته بود کم کم داره وارد بهشت میشه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سحر قریشی نزدیک به یک سال میشه از ایران رفته و خانوم رو دیگه تو هیچ فیلم و سریالی نمی بینیم و آخرین حضور ایشون تو سینما هم فیلم بانکی ها بود که با شکست کامل روبرو شد و اگه اکرانش مصادف نمی شد با فوت پسر نسرین خانوم مقانلو که دیگه اصلاً هیچ کس سراغی هم از این فیلم نمی گرفت!

بگذریم سحر خانوم قریشی از ایران رفت ترکیه و شد همسر امیر تتلو. قرار گرفتن این دو نفر در کنار هم حسابی تو فضای مجازی سروصدا به راه انداخت و مخصوصاً محدودیت هایی که تتلو واسه سحر گذاشته بود مثل منع رفت و آمد و نوع پوشش و اینها باعث شده بود همه نسبت به این زوج کنجکاو باشن و اخبار اون ها رو با دقت بیشتری رصد کند.

تو ایامی که سحر ترکیه بود انگار تسخیر تتلو شده بود و هر چیزی که امیر می گفت جواب سحر فقط چشم بود و حتی زمانی که تتلو تهمت های زشتی به خانم بازیگر زد و اون رو متهم کرد به مصرف مواد مخدر و دائم المست بودن بازهم از سنگ صدا دراومد اما از سحر قریشی هیچ!

15351897

به هرحال مطابق پیش بینی ها رابطه این دو سلبریتی پرحاشیه دوام چندانی نیافت و بعد از یه دعوای به قول خیلی ها زرگری راه این دو از هم جدا شد و در حالی که تصور میشد سحر نادم و پشیمون برمی گرده ایران اما خانم بازیگر راه دبی رو در پیش گرفت.

وقتی سحر قریشی تو دیار پر پولا حسابی شکفت!

سحر قریشی رفت دبی انگار از بند آزاد شده سریع شروع کرد به انتشار عکس و ویدیوهای جذاب از خودش و که مربوط به خوشگذرونی و لاکچری بازیشه و کلاً با اون چیزی که از تو ترکیه دیده بودیم حسابی فرق می کنه! خانوم تو دبی حالا سخت مشغول ورزش کردن هستش و حتی گفته میشه خودش رو داره آماده می کنه تو مسابقه بدنسازی بانوان شرکت کنه!

تجارت پولسازی که سحر قریشی از تتل یاد گرفت!

سحر قریشی زمانی که پیش تتل خان بود صفحه توتیوب براش زده شد ولی فعالیتی چندان آزادانه نداشت و مشخص بود که چیزی جلو دارش هست که تنها حدسی که میشه زد در کنار تتلو بودنه! اما حالا خانوم خانوما مستقل شده و برای خود صفحه ای جداگانه زده و قبلی رو به امان خدا ول کرده. البته که سحر قریشی تو صفحه قبلیش با وجود اینکه چندان فعالیت جنجالی نداشت و تنها گهگاهی عکس و یا ویدیوی به اشتراک میذاشت، اما بیش از 98 هزار سابسکرایب داشت و تو صفحه جدیدش تنها یک صدم اون تعداد رو داره!!

سحر بانو حالا با تتوهایی که یادگار دوران کنار تتلو بودنه و خیلی هم روی بدنش خودنمایی می کنه داره از خودش ویدیو می گیره تو یوتیوبش منتشر می کنه. اینم بگم که سحر قریشی به جز دست و پا و قفسه سینه و ... چهره خود را نیز تتو کرده که این دیگه فقط از یه همنشین با تتلو برمیاد و لا غیر!!

عیش و خوشی سحر قریشی با یه شوهر تکمیل میشه؟

چندی پیش تصویری از سحر قریشی از طریق یکی از فن پیجاش پخش شد که حالتی از خانوم بازیگر بود که در مسجد امارات حضور داشت. همین لوکیشن و استایل سحر باعث شد تا خیلی از کاربران بگن سحر قریشی برای ازدواج چندمش مرد عرب رو انتخاب کرده و رفته برای عقد! اما ظاهرا اینجوری نبوده و این عکس سحر خانوم بازنشر یه عکس قدیمی بوده که جالبته چندان هم از ایشون بعید نیست برای بار چندم به سرعت ازدواج کنن!

5863

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها