|

شرایط فروش اقساطی ۹ محصول مدیران خودرو

وقتی مدیران خودرو با اقساط 60 ماهه خودرو می فروشد

پنج محصول از برند ام وی ام و 4 خودروی فونیکس در طرح اقساطی مدیران خودو به فروش می رسند

لینک کوتاه کپی شد

شرکت مدیران خودرو بخشنامه فروش اعتباری تعدادی از محصولات خود را برای آذرماه 1402 اعلام کرد. در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه آذرماه 1402، ۹ محصول به صورت اعتباری قابل انتخاب توسط خریداران هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از دیجیاتو؛ برای هر خودرو، دو نوع شرایط فروش اقساطی در نظر گرفته شده است. موعد بازپرداخت اقساط تمامی خودروها نیز پنج ساله یا 60 ماهه خواهد بود.

مدیران خودرو

مطابق جدول فوق، پنج محصول از برند ام‌وی‌ام در این شرایط فروش حضور دارند. این خودروها شامل ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای، X33 کراس دستی و اتوماتیک، آریزو 5 اسپرت و ام‌وی‌ام X55 پرو هستند. با توجه به قیمت‌گذاری مشابه ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک و ام وی ام X33 کراس اتوماتیک، به نظر می‌رسد نسخه اتوماتیک ایکس 22 پرو دیگر جایی در سبد تولیدات مدیران خودرو نداشته باشد و با نسخه ایکس 33 کراس جایگزین شود.

چهار محصول نیز از برند فونیکس که زیرشاخه لوکس مدیران خودرو محسوب می‌شود، در این لیست قرار گرفته‌اند. این خودروها شامل آریزو 6 پرو، فونیکس FX و دو تیپ از تیگو 8 پرو هستند. تولید نسخه پایه تیگو 8 پرو نیز متوقف شده است و در آینده شاهد عرضه تیگو 7 پرومکس به عنوان جایگزین آن خودرو خواهیم بود. همچنین تیگو 7 پرو در این شرایط حضور ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی